DO CZEGO SLUZY KOMBIWAR ?

1. Data: 2001-05-18 13:47:28

Temat: DO CZEGO SLUZY KOMBIWAR ?
Od: "KOH" <k...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze ktos mnie wspomoze i wytłumaczy do czego sluzy i jak sie" to je"
KOMBIWAR
do ktorego usilnie przekonuje mnie rodzicielstwo

z gory dziekuje za odpowiedz...Krzysiek

1. Data: 2001-05-18 14:22:34

Temat: Re: DO CZEGO SLUZY KOMBIWAR ?
Od: "mike" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOH" <k...@b...onet.pl> napisał w wiadomości
> moze ktos mnie wspomoze i wytłumaczy do czego sluzy i jak sie" to je"
> KOMBIWAR
> do ktorego usilnie przekonuje mnie rodzicielstwo

Taka duża szklana micha z pokrywką, w której jest wentylator dmuchający
gorącym powietrzem które krąży i krąży i krąży i robi jedzenie całkiem
niezłym :)

pzdrówka
Mike

1. Data: 2001-05-19 08:02:41

Temat: Odp: DO CZEGO SLUZY KOMBIWAR ?
Od: "wilu007" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KOH <k...@b...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9e39el$5k9$...@n...tpi.pl...
> moze ktos mnie wspomoze i wytłumaczy do czego sluzy i jak sie" to je"
> KOMBIWAR
> do ktorego usilnie przekonuje mnie rodzicielstwo
>
> z gory dziekuje za odpowiedz...Krzysiek

Jesli uzytkowales kiedykolwiek piekarnik z termoobiegiem, to w uproszczeniu
można powiedziec, ze to to samo, tylko mniejsze.
Jesli nie uzytkowales, to kombiwar najbardziej bedzie podobny do rozna
elektrycznego. Tylko na roznie mozesz zrobic kurczaka, golonke i powiedzmy
szaszlyki. Ciasta np raczej na sztyce nie nadziejesz. Tylko w roznie zrodlo
ciepla jest nieruchome, natomiast obraca sie "cos" a w kombiwarze jest
odwrotnie - "cos" lezy sobie nieruchomo, natomiast krazy gorace powietrze.
Kombiwar ma dzieki temu szersze zastosowanie, i powoduje to rowniez
skrocenie czasu przyzadzenia potrawy.
Pozdrawiam,
Wojtekmailto:w...@p...onet.pl

1. Data: 2001-05-20 16:00:56

Od: l...@i...uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

"KOH" <k...@b...onet.pl> wrote:

>moze ktos mnie wspomoze i wytłumaczy do czego sluzy i jak sie" to je"
>KOMBIWAR
>do ktorego usilnie przekonuje mnie rodzicielstwo

To nic innego jak piekarnik z termoobiegiem. Kombiwar jest jednak mniejszy
przez co mniej energii potrzebab do jego uzywania. Sprawdza sie glownie
wowczas gdy mamy mniej do przygotowania. Pamietac nalezy jednak, ze w
komiwarze goracy nawiew idzie z gory a nie z boku jak w piekarnikach, co
moze miec znaczenie.

Pozdrawiam.

Lechu

--