Czy ktos stosowal ocet jablkowy w diecie???????

1. Data: 2002-09-29 02:44:20

Temat: Czy ktos stosowal ocet jablkowy w diecie???????
Od: "Ala" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalam, że podobno to dajacy efekty srodek odchudzajacy. Stosowal go
ktos?????

- Ocet jabłkowy - pić na czczo 1 szklankę wody z jedną łyżeczką miodu i 2
łyżeczkami octu jabłkowego.
- Przepis na ocet jabłkowy: Umyj jabłka, nie
obieraj ich ze skórki, pokrój na kawałki, wrzuć do naczynia. Zalej
posłodzoną, przegotowaną wodą (1 łyżeczka cukru na litr), tak by zakryła
jabłka. Naczynie przykryj gazą i odstaw w ciepłe miejsce. Po 4 tygodniach
przesącz ocet przez sitko i wlej do butelek.

Pozdrowienia:
Ala

2. Data: 2002-09-29 18:39:10

Temat: Re: Czy ktos stosowal ocet jablkowy w diecie???????
Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ala" <a...@w...pl> napisał:

> Wyczytalam, że podobno to dajacy efekty srodek odchudzajacy.
Stosowal go
> ktos?????

Tak, ja, bez efektow.

pozdr, Iza

3. Data: 2002-10-08 08:02:12

Od: "kaska190" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ala <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:an6r5t$mt2$...@n...tpi.pl...
> [...]
>
> Pozdrowienia:
> Ala
>
> witam ci Alu zastanawia mnie twój przepis pierwszy raz spotkałam się z
czyms takim jak masz jeszcze jakies przepisy tego typu to bardzo cię proszę
abys mi przesłał pozdrawiam pa

czy porady dietetyczne na stronach internetowych są potrzebne?
Re: poczytaj... - mój prywatny pogląd - brednie ||||
Twaróg
Kiedy pić
rewelacyjna muzyka i filmy dla ciebie