Czy ktoś z Was ma już..

1. Data: 2004-01-11 17:50:51

Temat: Czy ktoś z Was ma już..
Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

maseczkę z białą herbatą Avonu? Jak się jej używa i do jakiej jest cery?

--
Olik
AKWIZYTOROM MÓWIMY "NI"!

1. Data: 2004-01-11 20:07:45

Temat: Re: Czy ktoś z Was ma już..
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olik wrote:
> maseczkę z białą herbatą Avonu? Jak się jej używa i do jakiej > jest cery?

Mam tylko peeling z tej serii i jest ok. Myślę, że ta maseczka jest raczej
do każdego typu cery, ale mogę się mylić. ;-)

--
Ligeia

1. Data: 2004-01-11 20:12:59

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> Mam tylko peeling z tej serii i jest ok. Myślę, że ta maseczka jest raczej
> do każdego typu cery, ale mogę się mylić. ;-)

peeling był IMO kiepski... Ale klientka pyta... Ja jestem poślubiona zelonej
glince..

--
Olik
AKWIZYTOROM MÓWIMY "NI"!

1. Data: 2004-01-12 00:40:26

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olik wrote:
> Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> cery?
>
> peeling był IMO kiepski... Ale klientka pyta... Ja jestem poślubiona
> zelonej glince..

Mnie w tym peelingu nic raczej nie przeszkadza. Nie jest to żadne cudo, ale
zastrzeżeń nie mam.

--
Ligeia

1. Data: 2004-01-12 07:53:50

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olik" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> maseczkę z białą herbatą Avonu? Jak się jej używa i do jakiej jest cery?

To jest maseczka typu peel-off, jest bardzo delikatna wiec nadaje sie do
kazdej cery. Ma ladny zapach. Wygladza cere o odswieza. Przyjemna.
Pozdrawiam
Joasia

wywar ze śliwek - zaparcia - jak robić
Jaki rozmiar?