Wlosy

1. Data: 2004-01-11 16:10:31

Temat: Wlosy
Od: "Marcin" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wcieralem w skore glowy nafte kosmetyczna z witaminami A i E,pisze ze trzeba
po pol godzinie chyba splukac, poszedlem spac i dopiero rano splukalem i
czuje ze mam podrazniona skore na czole i na glowie,co mam zrobic?
Ps.Nafte powinno sie nakladac na wlosy czy wcierac mocno w skore?
Pozdrawiam o pomoc

1. Data: 2004-01-11 18:09:51

Temat: Re: Wlosy
Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Marcin wrote:

> [...]
> czuje ze mam podrazniona skore na czole i na glowie,co mam zrobic?
> Ps.Nafte powinno sie nakladac na wlosy czy wcierac mocno w skore?

Wcierac w skore i zmywac. Teraz trzeba poczekac, dopoki podraznienie nie
zejdzie...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-01-12 20:46:09

Od: "Marcin" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem ze mi "Beth Winter" nie odpiszesz na e-maila?

1. Data: 2004-01-12 21:15:56

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 12 Jan 2004 21:46:09 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <k...@g...pl> i powiedziała:

> Rozumiem ze mi "Beth Winter" nie odpiszesz na e-maila?

Wiesz, to nie zakład usług, obowiązku nie ma ;-)

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-01-12 22:13:56

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Marcin wrote:

> Rozumiem ze mi "Beth Winter" nie odpiszesz na e-maila?

A co ja jestem, dermatolog? Znam sie tyle, co sama nafte stosowalam, ale
w zyciu bym tego cholerstwa na glowie tak dlugo nie trzymalam.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

katalog fryzur męskich
Nietypowa sprawa
salon kosmetyczny w wawie?
polecam : kosmetyki Collistar
Wrocl: szukam: Komputerowe badanie ciala...