Czy ktoś zna ?

1. Data: 2000-03-16 21:36:47

Temat: Czy ktoś zna ?
Od: "Arkadiusz Palubicki" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich tu obecnych.
Jestem tu po raz pierwszy i chciałabym zadać pewne pytanie.
Niepamiętam dokładnie ale około 8 lub 9 lat temu był w Lichnowach k\Chojnic
w byłym woj.bydgoskim obóz inwalidów (wiele wspaniałych osób np. z
Jarocina,Bydgoszczy itd.)Może ktoś zna Romana Handke z Jarocina?
Jeśli ktoś mógłby mi pomóc odświeżyć stare znajomości to byłabym dozgonnie
wdzięczna.Może wśród was jest ktoś kto był na tym obozie to proszę o
odpowiedź
na priv.

Z góry bardzo wdzięczna za pomoc w odnalezieniu starych
przyjaciół
Gabrysia z
Lichnów
(obecnie mieszkam w
Chojnicach)

a...@k...net.pl

2. Data: 2000-03-17 12:35:51

Temat: Odp: Czy ktoś zna ?
Od: "Krzysztof Markiewicz" <k...@u...idn.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arkadiusz Palubicki <a...@k...net.pl> wrote in message
Może ktoś zna Romana Handke z Jarocina?
> Z góry bardzo wdzięczna za pomoc w odnalezieniu starych
> przyjaciół
> Gabrysia
> Lichnów

Na stronie http://www.idn.org.pl/Jarocin/ prezentuje sie kwartalnik
"JESTESMY" z Jarocina.
Ich adres e-mail: j...@i...org.pl

Moze pomoga.
Powodzenia

Krzysztof Markiewicz

Fw: Reklama koncertu
Dlaczego Na stwardnienie rozsiane najlepsza jest dieta niskocukrowa? (długie ale interesujące)
Strona SamiSobie - list na grupe
Strona SamiSobie - list na grupe
Brawo Szczecin