Czy lecytyna naprawde pomaga?

1. Data: 2006-03-31 18:50:39

Temat: Czy lecytyna naprawde pomaga?
Od: "Lech" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jak w temacie: czy lecytyna faktycznie pomaga? - nie tyle na samą pamięć,
ale raczej trudności z koncentracją, obniżenie nastroju, apatię i
zniechęcenie. Mam 40 lat, jestem osobą niepełnosprawną, żyję w dość dużym
odcięciu od świata. Wiem, że pomógłby mi aktywniejszy tryb życia, ale
chwilowo dla przetrwania trudnego okresu potrzebuję chyba jakiejś
farmakologii.
Pozdrawiam
Lech

2. Data: 2006-04-02 09:19:10

Temat: Re: Czy lecytyna naprawde pomaga?
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lech" <b...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> odcięciu od świata. Wiem, że pomógłby mi aktywniejszy tryb życia, ale
> chwilowo dla przetrwania trudnego okresu potrzebuję chyba jakiejś

Nie zrozum mnie zle, ale wydaje mi sie, ze potrzebujesz raczej kogos
bliskiego (przyjaciela/znajomego), i rozmowy z psychologiem badz psychiatra.
Uwazam, ze powinienes o swoim problemie powiedziec swojemu lekarzowi
pierwszego kontaktu, a ten odpowiednio cie pokieruje :)

Iwona
// Gdy widzimy juz tylko to, co chcemy widziec, osiagnelismy duchowa slepote
//
Marie von Ebner-Eschenbach
http://www.pajacyk.pl/index.php3

3. Data: 2006-04-02 12:09:37

Od: "Lech" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s wrote:

> [...]
> psychiatra. Uwazam, ze powinienes o swoim problemie powiedziec
> swojemu lekarzowi pierwszego kontaktu, a ten odpowiednio cie

Myślę, że dobrze Cię rozumiem i widzę, że Ty mnie też. Rzecz w tym, że Twoje
rady są na razie poza moim zasięgiem (w będę się wgłębiał w opisy jak
specyficzna jest moja sytuacja). Muszę przetrwać dość trudne czasy i
potrzebuję poprawić sobie nastrój. Stąd myśl o lecytynie. Internetowe
kontakty nie zastąpią żywych ludzi, tak samo farmakologia. Ale jak nie ma
wyjścia... Stąd moje pytanie.
Pozdrawiam
Lech

4. Data: 2006-04-02 16:41:47

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> potrzebuję poprawić sobie nastrój. Stąd myśl o lecytynie. Internetowe
> kontakty nie zastąpią żywych ludzi, tak samo farmakologia. Ale jak nie ma

Niekoniecznie poza zasiegiem. Przez internet tez mozesz sobie pomoc, np.:
http://www.niepelnosprawni.info/ledge/x/13179
http://www.idn.org.pl/

Lecytyna pewnie nie zaszkodzi, ale czy pomoze? Nie wiem. Napewno nie na
"obniżenie nastroju, apatię i
zniechęcenie". Niektorzy chwala sobie Deprim - nie mam zdania, bo nie
uzywalam.

Iwona
//Kto nie chce - szuka powodu, kto chce - szuka sposobu//
http://www.pajacyk.pl/index.php3

Czy skierowanie do gastroenterologa jest ważne do gastrologa?
próba wątrobowa
Co na mdłości(nie ciąża)