Czy lekarz może mi wydać ...

1. Data: 2006-02-06 19:33:02

Temat: Czy lekarz może mi wydać ...
Od: "Mariusz" <m...@W...TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy mogę prosić dentystę o pożyczenie do skserowania, jego ściągi nt. moich
ubytków (obrazek ząbków z zaznaczonymi dziurkami itp.) ?
Chodzi mi o to, że chciałbym mieć jasność, które zęby juz zostały wyleczone,
żeby mi przypadkiem jakiś dentysta nie wiercił dobrych zębów żeby tylko
zarobić :).
Niestety taki nieufny jestem stąd to moje pytanie :)
Czy on może mi to wydać ?

pozdr.

2. Data: 2006-02-06 23:23:11

Temat: Re: Czy lekarz może mi wydać ...
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz pisze 06-02-2006 20:33:
> [...]
> zarobić :).
> Niestety taki nieufny jestem stąd to moje pytanie :)

Masz prawo dostać od lekarza (wykonaną _na_Twój_koszt_) kopię
dokumentacji lekarskiej. Może to być ksero, może to być odpis. Zdjęcia
rtg możesz dostać w formie kopii, zdjęć cyfrowych, odbitek, skanów lub
opisu.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk