Czy ludzkosc wymyslila cos takiego? (pralka z suszarka)

1. Data: 2001-11-29 08:10:00

Temat: Czy ludzkosc wymyslila cos takiego? (pralka z suszarka)
Od: g...@p...pl (Andrzej Garapich) szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje pilnie pralki z suszarka, ale ladowana od góry.
Nigdzie nie moge czegos takiego znalezc, a sprzedawcy
kreca glowa (na boki...). Nie wierze, zeby ludzkosc, która
wysyla sondy na Marsa, klonuje owce i wymyslila internmet
nie skonstruowala ladowanej od góry pralko-suszarki?
Mysle i mysle i nie moge znalezc przyczyny - dlaczego
tego nie ma.
To nie musi byc tanie, moze byc z doplata za przywoz
skads tam. Moze ktos podejmie sie tzw. "prywatnego
importu..."
Aha, EWENTUALNIE moze byc zwykla pralko-suszarka,
ale taka waska, co wyglada jak pol pralki - to tez nie
istnieje???

Pozdrawiam serdecznie

Andrzej Garapich
g...@p...pl

1. Data: 2001-11-29 08:19:52

Od: Adam Moczulski <a...@z...legnica.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Garapich napisał(a):

> [...]
> nie skonstruowala ladowanej od góry pralko-suszarki?
> Mysle i mysle i nie moge znalezc przyczyny - dlaczego

Bo jest. W Polsce do kupienia marki Brandt i Ardo. Ja mam Brandta
kupionego w sieci Euro AGD. I jak na razie nie narzekam.

Pozdrawiam
Adam

1. Data: 2001-11-29 08:47:33

Od: g...@p...pl (Andrzej Garapich) szukaj wiadomości tego autora

Ladowana od góry? Naprawde?
Mozesz podac model, jaki masz?
Dzieki

Pozdrawiam serdecznie

Andrzej Garapich
g...@p...pl

1. Data: 2001-11-29 08:49:49

Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Garapich wrote:

> Poszukuje pilnie pralki z suszarka, ale ladowana od góry.

Nie widziałam

> Aha, EWENTUALNIE moze byc zwykla pralko-suszarka,
> ale taka waska, co wyglada jak pol pralki - to tez nie
> istnieje???
>
> Pozdrawiam serdecznie

Takie cos firmy Candy stoi u mojej siostry w łazience. Kupione 2 lata
temu gdzies w okolicy Katowic. Jak na razie działa bez zarzutu.
Katarzyna

1. Data: 2001-11-29 09:16:54

Od: Adam Moczulski <a...@z...legnica.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Garapich napisał(a):

> Ladowana od góry? Naprawde?
> Mozesz podac model, jaki masz?

WTD 1051K . http://www.brandt.pl/pralnictwo/ps_wtd1051k.html

Pozdrawiam
Adam

1. Data: 2001-11-29 10:29:24

Od: "PM" <p...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuje pilnie pralki z suszarka, ale ladowana od góry.

Czesc !
Istnieja co najmniej cztery modele
Pralko-suszarek BRANDT ladowanych od gory

WDB 1001 - 1000 obr/min - jak w euro jest jeszcze promocja to 2149 zl
WDB 1201 - 1200 obr/min - '' '' '' '' '' ''
to 2399 - tam =oprocz wiekszej predkisci dodatkowe zabezpieczeni na rurce
doprowadzajacej wode (zabezp. przed zalaniem)

WTK 10.. cos tam
WTK 12 costam

te dwie ostatnia to na 98 % tamte tylko, ze w innej budzie , ze zmienionymi
napisami na panelu starujacym - NO i na nie nie ma promocji wiec ta tansza
kosztuje 2599 a ta drozsza chba 2799 albo 2899

OPisy na http://www.brandt.pl

Tej pierwszej wdb1001 uzywaja tesciowie (i Ja z Zona dopoki z nimi
mieszkalismy) - chodzi od roku i jest Ok
A te druga wdb 1201 kupilismy sobie do nowej chaty i tez jest Ok (kupilbym
te 1000-czke ale nie bylo a 1200 byla w promocji)

POzdrawiam.

1. Data: 2001-12-05 10:57:29

Od: g...@p...pl (Andrzej Garapich) szukaj wiadomości tego autora

Thu, 29 Nov 2001 08:10:00 GMT, g...@p...pl (Andrzej Garapich)
pisze:

>Poszukuje pilnie pralki z suszarka, ale ladowana od góry.
[...]

Bardzo dziekuje wszystkim za pomoc. Pralke kupilem,
faktycznie szanowni grupowicze mieli racje.
Moje pytanie spowodowal sprzedawca w sklepie
EURO AGD w TESCO w Krakowie. Kategorycznie
stwierdzil, ze ladowanych od gory pralkosuszarek
nie ma, ani w Polsce, ani na Zachodzie. Bardzo
pewnym glosem zapewnial mnie, za NA PEWNO
nigdzie tego nie kupie.
Prawie mu uwierzylem, ze to jest jakies cudo i ze
nie ma szans na kupienie...
Bardzo Szanownej Grupie dziekuje za pomoc!!!

PS. Serdeczne gratulacje dla "profesjonalizmu"
tego sprzedawcy. Oby sprzedal jak namniej!

Pozdrawiam serdecznie

Andrzej Garapich
g...@p...pl

1. Data: 2001-12-05 11:13:01

Od: "Mariusz Wolek" <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Andrzej Garapich" <g...@p...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> Bardzo Szanownej Grupie dziekuje za pomoc!!!
>
> PS. Serdeczne gratulacje dla "profesjonalizmu"
> tego sprzedawcy. Oby sprzedal jak namniej!

Hehehe, w EroRtvAgd w Tesco w krakowie facet pytany o wieze z wejsciem
dvd5.1 twierdzil uparcie ze nie maja czegos takiego. Dopiero ja ku pokazalem
stojace na polce - uwierzyl ze sie myli. Zdecydowanie omijac!

Zaslav

Mieszkanie w Bialymstoku
SPRZEDAM DOM - SZCZECINEK
TEST