Czy mam prawo do zaległego urlopu?

1. Data: 2005-07-10 22:07:47

Temat: Czy mam prawo do zaległego urlopu?
Od: "E.L." <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Karta nauczyciela mówi, że: ".w razie niewykorzystania urlopu wypoczynkowego
w całości lub części w okresie ferii szkolnych z powodu niezdolności do
pracy wywołanej chorobą lub odosobnieniem w związku z chorobą zakaźną,
urlopu macierzyńskiego, odbywania ćwiczeń wojskowych albo krótkotrwałego
przeszkolenia wojskowego - nauczycielowi przysługuje urlop w ciągu roku
szkolnego, w wymiarze uzupełniającym do 8 tygodni ."

Jestem zatrudniona w gimnazjum na czas określony do 31 sierpnia 2005r.
Podobnie jak w roku ubiegłym 1 września podpiszę kolejną umowę na rok. W
marcu bieżącego roku urodziłam synka i do 4 lipca byłam na urlopie
macierzyńskim, a rok szkolny zakończył się przecież już 24 czerwca. Poza tym
od stycznia aż do czasu do porodu byłam na zwolnieniu lekarskim, wobec czego
nie wykorzystałam urlopu wypoczynkowego przypadającego na ferie zimowe. Czy
we wrześniu będę mogła liczyć na zaległe niemal 3 tygodnie urlopu?
Pozdrawiam.
E.L.

2. Data: 2005-07-10 22:44:01

Temat: Re: Czy mam prawo do zaległego urlopu?
Od: "AśkaS" <j...@m...widzew.net> szukaj wiadomości tego autora

Przecież od 4 lipca wykorzystujesz urlop, który będzie trwał w twoim 8
tygodni i 3 dni, nie należy ci się żaden urlop uzupełniający..

Uczysz się, a wiesz jak?
[OT] tłumacz eletroniczny idiomów {pol-eng} & {eng-pol}
praca dla informatyka
Polskie wykształcenie za granicą [pilne !!!]
Prognoza liczby nauczycieli