Czy mnie jeszcze pamietasz....

1. Data: 2006-04-18 06:53:51

Temat: Czy mnie jeszcze pamietasz....
Od: "Alia" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak nie to sie nie obraze. ;P

Hej, moje kochane ludzie.
Zlego diabli nie biora. A wiec w zwiazku z tym pozdrawiam Was
poswiatecznie i nadrabiam zaleglosci z czytaniem grupy. Jako, ze
poszukuje rad dla matek toksycznych przedszkolaków. czy bunt 6-cio
latka polega na wrzucaniu mamusi ile wlezie i komentowaniu wszystkich
wad starszego pokolenia? Powoli zaczynam miec dosc stalej krytyki i
obstrzalu. Czuje sie jak jelen na celowniku.

Starsze pokolenie powinno pamietac mamuske Madziulca i Marcina...
Taaaaa swego czasu udzielalam sie dosc czesto na "dzieciach". Moje
starsze mlode wlasnie w tym roku idzie do zerówki. Mlodsze daje mi
wycisk i rosnie na typowego dresa, wbrew moim usilnym staraniom by
bylo inaczej.

Pozdrawiam serdecznie
Malgorzata /Alia/ Majkowska

2. Data: 2006-04-18 07:04:33

Temat: Re: Czy mnie jeszcze pamietasz....
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Alia" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
ps.com...

>Malgorzata /Alia/ Majkowska

MALGONIA MAJKOWSKA! :P

Normalnie sie rozczulilam, no.

--
Edyta Czyz
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

Moja starsza tez idzie w tym roku do zerówki, tylko teraz pytanie, czemu mi
sie wydawalo ze masz starsze dziecko od mojego? :/

3. Data: 2006-04-18 07:05:39

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alia <m...@g...com> napisał(a):

> czy bunt 6-cio
> latka polega na wrzucaniu mamusi ile wlezie i komentowaniu wszystkich
> wad starszego pokolenia?

Nie, na tym polega brak wychowania :P

--
s i w a
cześć ;)

4. Data: 2006-04-18 07:33:56

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Alia* napisał(a),a było to tak:

> Jak nie to sie nie obraze. ;P

Witam. Pamiętamy :-))

> Jako, ze
> poszukuje rad dla matek toksycznych przedszkolaków.

Jedna z grupowiczek ( dzięki Ci ) poleciła mi do przeczytania książkę "Jak
mówić , żeby dzieci nas słuchały....." Pozycja jest po prostu fenomenalna.
Dużo rad, które jestem w 100% pewna, że pomogą.

>czy bunt 6-cio
> latka polega na wrzucaniu mamusi ile wlezie i komentowaniu wszystkich
> wad starszego pokolenia?

Ty mnie nie strasz lepiej.

>Powoli zaczynam miec dosc stalej krytyki i
> obstrzalu. Czuje sie jak jelen na celowniku.

A kto Cię krytykuje?

> Starsze pokolenie powinno pamietac mamuske Madziulca i Marcina...
> Taaaaa swego czasu udzielalam sie dosc czesto na "dzieciach". Moje
> starsze mlode wlasnie w tym roku idzie do zerówki.

Nawet myślałam o Tobie , jak "dinozaury " wspominały niektóre grupowiczki
;:-))

>Mlodsze daje mi
> wycisk i rosnie na typowego dresa, wbrew moim usilnym staraniom by
> bylo inaczej.

Nie przesadzasz przypadkiem ?

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)
http://42.pl/u/hnl zdjęcia nowsze i nie tylko

5. Data: 2006-04-18 09:20:59

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamietam dobrze jak zly szelag;)

"Alia" napisala
> Jako, ze
> poszukuje rad dla matek toksycznych przedszkolaków. czy bunt 6-cio
> latka polega na wrzucaniu mamusi ile wlezie i komentowaniu wszystkich
> wad starszego pokolenia?

To zalezy od tego, jak to naprawde wyglada. Jesli dziecko ewidentnie Cie
lekcewazy, to sprawa jest jasna: nie, to nie jest zwykly bunt szesciolatka.
Jesli jednak obraz taki, jak opisalas, rysuje sie pod wplywem szoku, jakiego
doznal rodzic obserwujac nagla przemiane w miare milego, w miare
podporzadkowanego dziecka w dziecko kwestionujace nagle autorytety - to tak,
zwykle na tym polega bunt:)

Malgosia

6. Data: 2006-04-18 10:30:04

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-04-18 08:53:51 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Alia* skreślił te oto słowa:

Wszelki duch :)))

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

7. Data: 2006-04-18 10:42:57

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Alia" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
ps.com...
Zlego diabli nie biora.

Prawdziwe zmartwychwstanie! ;-)
Witaj, Malgos! :-)
Iwona

8. Data: 2006-04-18 15:48:52

Od: "Alia" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ano popackalam tego posta. Mloda chodzi do zerówki, a idzie do
szkoly. Zapisalam ja do katolickiej 7-mki. Mam nadzieje, ze tam nie
przesadzaja z bezstresowym wychowaniem. ;P
Na czym polega zachowanie Madziulca? Ano patrzy na mnie jak Sherlock
Holmes... Czyli poddaje w watpliwosci prawdy objawione przeze mnie i
zada dowodów. Zrzedzi.
Cytat: "...No znowu mamusiu nie umylas mojego cholernego talerzyka i
na czym ja mam jesc? To jest chore!..." albo "...Znowu nie
uprasowalas bluzeczki z dziewczynka? Jak ja sie ludziom
pokaze..."
Kaze jej sie polozyc. A mloda na to - "... A Ty co? Bedziesz
pewnie w simsy ciela? I gdzie tu sprawiedliwosc???..." Ale idzie
sie klasc z tym, ze jej komentarze mnie dobijaja.
Mówie - Madziu namaluj lale... Rysuje, a jakze bo kocha rysowac...
Za chwile slysze... HALO !!! Mamo !!! Komentarz pliz...
Angielskiego sie uczy ale jakos wybiórczo... ;(
Jak juz nie zdzierze i mrukne sobie nieparlamentarnie pod nosem
slysze - "...Ale ty jestes wulgarna, mamo...". Z wyraznym
potepieniem... Co ja mam zrobic z tym dzieckiem???

Psycholog uwaza, ze Madziulec jest odpowiednio rozwinieta do wieku,
a nawet za bardzo. Ale jej slownictwo mnie przeraza. Za takie odzywki
dostalabym od rodzicielki po dziobie... 8-(

Mlody mnie olewa... totalnie. Czesto tylko grozba ciezkiej kary,
wstawia go na odpowiednie tory. Jak juz go molestuje o cokolwiek.
Mówi "... -Dobrze, dobrze..." spoglada z pogarda i maszeruje
wykonac moje polecenie. Niezbyt szybko.

Mam nieustajace wrazenie, ze jako matka ponosze kleske na kazdej
linii.

9. Data: 2006-04-18 16:02:06

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alia napisał(a):
> [...]
> a nawet za bardzo. Ale jej slownictwo mnie przeraza. Za takie odzywki
> dostalabym od rodzicielki po dziobie... 8-(

hmm, sama sobie mruczysz nieparlamentarnie pod nosem, a od dziecka
chcesz, zeby sie wyrazalo grzecznie i nie zauwazalo twojej
niekonsekwencji. i jeszcze podporzadkowywalo sie bez slowa
wszystkiemu, co kazesz. nie za wiele?

ja od mojej rodzicielki za takie "odzywki" po dziobie nie
dostawalam. w ogole porozumiewalysmy sie w inny sposob ;)

-- kasica

10. Data: 2006-04-18 17:11:50

Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Alia wrote:

Zdaje sie stara wiara znowu sie zbiera, mnie tez tu jakis czas nie bylo.
No czesc!

> Na czym polega zachowanie Madziulca? Ano patrzy na mnie jak Sherlock
> Holmes... Czyli poddaje w watpliwosci prawdy objawione przeze mnie i
> zada dowodów. Zrzedzi.

A od kogo sie tego, Gosiu, nauczyla?

> [...]
> slysze - "...Ale ty jestes wulgarna, mamo...". Z wyraznym
> potepieniem... Co ja mam zrobic z tym dzieckiem???

A gdzie ona takie teskty slyszy? Kto tak wokol niej mowi - do niej czy
obok niej w rozmowach z innymi?

> Psycholog uwaza, ze Madziulec jest odpowiednio rozwinieta do wieku,
> a nawet za bardzo. Ale jej slownictwo mnie przeraza. Za takie odzywki
> dostalabym od rodzicielki po dziobie... 8-(

Po dziobie nie trzeba walic, ale rowno cala rodzina ustalic co mozemy
mowic i jak mozemy do siebie sie zwracac, a czego nie uznajemy i nie
tolerujemy i tego czego nie mozemy sumiennie sie pilnujemy. Cala
rodzina, a nie tylko dziecko.

> [...]
> wstawia go na odpowiednie tory. Jak juz go molestuje o cokolwiek.
> Mówi "... -Dobrze, dobrze..." spoglada z pogarda i maszeruje

Po prostu na to mu pozwalasz, wiec tak sie zachowuje. Moj mlody nabral
takich tekstow od kolegi i teraz raz na jakis czas siedzac sam na stolku
przypomina sobie, ze tak u nas sie nie mowi. Zazwyczaj pare takich
posiadowek odswieza pamiec ;)
(tylko nie wysylaj od razu mlodego na krzeselko - wpierw trzeba
uprzedzic i jasno okreslic co sie stanie, jezeli dziecko nie zmieni
zachowania, a pozniej dopiero gdy grozba wypowiedziana spokojnym glosem
nie zadziala, wyslac na tyle minut ile dziecko ma lat).

> Mam nieustajace wrazenie, ze jako matka ponosze kleske na kazdej
> linii.

Nie ponosisz kleski, tylko nie znalazlas dla siebie odpowiednich
"narzedzi" ktore pozwolilyby Tobie/Wam miec kontrole nad dziecmi, wiec
jest Tobie/Wam trudno. Ale wszystko da sie zrobic, wiec wiecej
optymizmu zycze :)
pozdrawiam
Kasia

for sale: internetDotComs.com