Czy możliwy jest związek bez seksu ?

1. Data: 2000-10-20 11:43:41

Temat: Re: Czy możliwy jest związek bez seksu ?
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ancia wrote:
> Zawsze bylam przekonana o tym, ze faceci zenia sie z kobietami, ktore im sie
[..]

Oczywiście, że istnieją udane związki!
I mylisz stan zakochania z miłością. To pierwsze NA PEWNO mija.
Zaś z miłością jest różnie, często trwa przez całe życie.

Trywializujesz także powody zawierania małżeństw.
Niewątpliwie BAZĄ jest seksualność, ale przecież nie jest to
jedyna płaszczyzna bliskości pomiędzy dwojga osobami.
Istnieje jeszcze cała masa innych.

Co do znudzenia się sobą to też przesadzasz. Życie ciągle przynosi
nowe doznania, bodźce, ludzie się ciągle zmieniają nie jest tak
źle jeśli ludzie wspierają się wzajemnie w rozwoju własnych talentów,
pasji itp.
Wtedy zawsze dzieje się coś ciekawego :)

pozdrawiam
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

1. Data: 2000-10-20 16:29:54

Od: "tiomi" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Prędzej czy później miłość przemija i podobniesz im większa na początku tym
szybciej !

>Predzej czy pozniej milosc i tak musi przeminac, wiec nie rozumiem
>po co te wszystkie marzenia, ze jednak cos takiego istnieje :-(. >Facet
kiedys sie kobiecie znudzi, jak i kobieta facetowi.

Bo to tylko marzenia !
Pozdrawiam, Tomi

1. Data: 2000-10-20 18:01:57

Od: Saanale <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

moncia wrote:

> Hmmm, moze tak szampan z truskawkami? :)))
> Ale oczywiscie wiecej szampana niz truskawek :)))
To raczej nic nie da, bo on jest abstynentem:-))), chociaż te
truskaweczki;-)))).
> No i u pana znikna skrupuly, zazenowanie i takie tam,
> niepotrzebne uczucia...
> Trzymam kciuki :)
Dzięki:-))))

1. Data: 2000-10-20 23:56:47

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Ancia" <l...@b...gnet.pl> writes:

> Zawsze bylam przekonana o tym, ze faceci zenia sie z kobietami, ktore im sie
> podobaja, ktore beda im obslugiwaly, zajmowaly sie, gotowaly i ktore za
> darmoche beda uprawialy z nimi seks. Reszta sie wcale nie liczy. Byc moze

Lojezu. To ja na cale swoje szczescie jeszcze takiego nie spotkalam.

> sie myle, mam nadzieje. A czy w ogole istnieje cos takiego jak udany
> zwiazek? Predzej czy pozniej milosc i tak musi przeminac, wiec nie rozumiem
> po co te wszystkie marzenia, ze jednak cos takiego istnieje :-(. Facet
> kiedys sie kobiecie znudzi, jak i kobieta facetowi.

No wiesz, jak facet traktuje kobiete (i ona sama siebie) jako nie
rownorzednego partnera ale matke dzieciom, sprzataczke, kucharke i
zrodlo darmowego seksu to nie dziwota ze ulega sie znudzeniu dosc
predko.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-10-23 10:02:57

Od: "cbnet" <c...@N...poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ancia:
> [...]
rozumiem
> po co te wszystkie marzenia, ze jednak cos takiego istnieje :-(...

Gratuluje! To najkoszmarniejsze podejscie do facetow z jakim sie spotkalem.

> .... Facet kiedys sie kobiecie znudzi, jak i kobieta facetowi.

Skoro wszystko jest bez sensu, to dlaczego tyle czasu poswiecasz
na myslenie o facetach?
Przeciez to takie 'nudne'. ;)))))

Czarek

1. Data: 2000-10-23 13:27:19

Od: "Ancia" <l...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gratuluje! To najkoszmarniejsze podejscie do facetow z jakim sie
spotkalem.

Dzieki :-))).

> Skoro wszystko jest bez sensu, to dlaczego tyle czasu poswiecasz
> na myslenie o facetach?
> Przeciez to takie 'nudne'. ;)))))

Mysle o facetach, bo nie potrafie bez nich zyc :-(. Te myslenie nudne moze i
nie jest, ale pozbawione sensu. A ja i tak mimo wszystko wszystkich chlopow
kocham, tylko nie wiem po co, skoro kazdy facet to swinia. Przepraszam, ze
uogolniam, ale mowie tylko prawde.
Ania

1. Data: 2000-10-23 16:52:36

Od: "cbnet" <c...@N...poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ancia:
> Dzieki :-))).

Nie ma sprawy. :))

> ... Mysle o facetach, bo nie potrafie bez nich zyc :-(....
> ..... A ja i tak mimo wszystko wszystkich chlopow kocham...

Czasami dobrze jest skoncentrowac sie na 'czyms' jednym,
bo jak sie tak czlowiek 'rozprasza'..... :)))
to rozne smieszne rzeczy z tego wychodza nieraz.
BTW kobieta tez czlowiek, czyz nie...? ;))))))))

> .... tylko nie wiem po co, skoro kazdy facet to swinia. Przepraszam, ze
> uogolniam, ale mowie tylko prawde.

No zobacz, a ja myslalem (naiwnie?) ze kobiety uwielbiaja jak moga
o facecie powiedziec 'ta swinia', albo 'ta skonczona swinia'. :))))))))

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2000-10-23 17:49:22

Od: "Iwicz Sergin" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To zalezy od tego powodu:)
Z nami wszystkimi problem moze byc taki, ze nigdy nie jest dobrze- on/ona chce
seksu- jest zle ( jestem przedmiotem). Kiedy nie chce- jest zle-(jestem
przedmiotem, i to nieatrakcyjnym). Byloby dobrze miec przyjaciol, miec gleboki
kontakt z czlowiekiem. Seks moze byc piekny i obrzydliwy, a nikt inny, tylko my
sami go sobie fundujemy i dajemy go innym. Kazdy chce genialnego seksu i
pewnie jeszcze milosci, ale konczy sie to na jednostronnych wymaganiach.
Zwiazek polega na prawdziwym uczuciu- podobienstwa, roznicy, fascynacji-
niewazne, byle bylo wspolne i prawdziwe. I bezinteresowne. Takie mam idealy.
Prawda jest taka,ze malo komu chce sie dawac. Moze nie byc seksu. I lepiej by
bylo, niz zeby mial byc tylko seks- to szybko staje sie upokarzajace, lub
przynajmniej nudne.I jeszcze jedno- nie wiem po co to demonizowanie- ze faceci
sa tacy fatalni, a kobiety takie wspaniale, lub na odwrot. Na szczescie wokol
sama przecietnosc;)
Tyle wymadrzania sie. Zycze udanego zycia, rowniez seksualnego.

Pytanie następujące:

1. Data: 2000-10-24 05:27:33

Od: leer <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

In article <8spabf$121$3@news.tpi.pl>, l...@b...gnet.pl says...

> [...]
> po co te wszystkie marzenia, ze jednak cos takiego istnieje :-(. Facet
> kiedys sie kobiecie znudzi, jak i kobieta facetowi.

Z takim nastawieniem to tylko do klasztoru i ofiarowac swoje zycie Bogu.

leer

1. Data: 2000-10-24 09:18:10

Od: "Ancia" <l...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z takim nastawieniem to tylko do klasztoru i ofiarowac swoje zycie Bogu.

Nigdy bym nie pozbawila sie mozliwosci bycia z facetem, chociaz sama nie
wiem dlaczego, a w dodatku jestem ateistka. Wlasnie jestem w domu, bo mam
teraz lekcje religii.
Ania

dlaczego ludzie sie NIE rozwodza
Syndrom wyuczonej bezradności