Czy możliwy jest związek bez seksu ?

1. Data: 2000-10-24 10:25:50

Temat: Re: Czy możliwy jest związek bez seksu ?
Od: "asia s" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jest prwdą, że z czasem miłość przmija. Ona tylko zmienia swoją postać.
Staje się dojrzalsza, głębsza. A seks? Jest wspaniałym dodatkiem każdego
zwiąku (nawet tego, który trwa już 25 lat). Tylko trzeba wiedzieć, jak
uszczęśliwić swojego partnera. Pozdrawiam. Mężatka z trzyletnim stażem
Użytkownik cbnet <c...@N...poczta.wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8t124k$qhi$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2000-10-25 19:43:53

Od: j...@f...edu.pl (Jerzy Tarasiuk) szukaj wiadomości tego autora

> Czy możliwy jest udany związek między kobietą i mężczyzną, w którym z
> jakiegoś powodu nie ma seksu. I nie mam tu na myśli "przez miesiąc", ale w
> ogóle. Nigdy.

Jezeli to nie ma byc zwiazek malzenski, to czemu nie?
Tylko moze taki drobny problem: ktoras strona tego
zwiazku zawiera zwiazek malzenski z inna osoba, co
wtedy? Jedna osoba jest w dwoch zwiazkach, i brakuje
jej czasu dla pozostalych, ktore maja o to pretensje.
Juz nie mowiac o takim "drobiazgu", ze - powiedzmy, ze
on sie ozenil - niekoniecznie jego zona bedzie wierzyc,
ze ten zwiazek z pania X to czysta przyjazn bez seksu.

Jurek

1. Data: 2000-11-02 14:04:42

Temat: Odp: Czy możliwy jest związek bez seksu ?
Od: "koala bear" <p...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Astec SA <b...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych :
> [..]
>
> Oczywiście, że istnieją udane związki!
> I mylisz stan zakochania z miłością. To pierwsze NA PEWNO mija.
Gdzie kończy się zakochanie a zaczyna miłość??? Jak ją rozpoznać?
Skąd wiadomo, że to właśnie miłość a nie przyzwyczajenie trzyma ludzi przy
sobie??
A jeśli to przyzwyczajenie, to czy nie lepiej z tym dać sobie spokój???

> Zaś z miłością jest różnie, często trwa przez całe życie.
I tego wszystkim życzę

>[..]
Pozdrawiam
Ania K.