Czy można zahamować tworzenie śliny ?

1. Data: 2001-07-29 17:27:08

Temat: Czy można zahamować tworzenie śliny ?
Od: "Rafał Drosz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje problemy z odchudzaniem nasuneły mi pewne sugestie najlepiej moge
osiagnac rezultaty wtedy kiedy czuje słuchość w buzi (tak jak jest to po
Mazindoldzie). Ale Mazindol wycofano wiec nie ma juz mozliwości tak
skutecznej metody odchudzania. Wiec moje pytanie czy jest jakaś metoda
farmakologiczna lub inna zahamowanie tworzenia śliny ?

Rafał Drosz
d...@p...com

2. Data: 2001-07-30 19:22:23

Temat: Re: Czy można zahamować tworzenie śliny ?
Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Drosz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ale Mazindol wycofano wiec nie ma juz mozliwości tak
> skutecznej metody odchudzania.

Możesz podać przykład jego skuteczności tzn. ile schudłeś i w jakim czasie
no i co z efektem jo-jo.
Sark

3. Data: 2001-07-30 20:01:11

Od: "Rafał Drosz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możesz podać przykład jego skuteczności tzn. ile schudłeś i w jakim czasie
> no i co z efektem jo-jo.
> Sark
Schudłem 16 kg najgorsze jest zacząć wiec czymś trzeba pomóc jak skurczysz
żołądek to nie zjadasz tony żarcia dziennie i zaczynasz odczuwać smak i
przyjemność z jedzenia No ale trzeba się pilnować jak zaczynasz podjadać to
mała głodówka i tu kłopot jak zablokować to łaknienie mój sposób to suchość
w buzi nie chce się tyle jeść nie ma się takiego ślinotoku co powoduje
wzrastanie apetytu. Może to głupie ale tak mi się wydaje a naprawdę podjąłem
każdą próbę

Rafał Drosz
d...@p...com

czy to są hemoriody i co z tym...!