Czy na studnie jest potrzebna zgoda?

1. Data: 2003-05-26 08:51:44

Temat: Czy na studnie jest potrzebna zgoda?
Od: "Artur Wojtkowski / arturwu" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Może ktoś się orientuje. Posiadam domek w mieście i mam już wykopana studnie a
dochodza mnie glosy ze trzeba miec pozwolenie, czy to prawda? Jesli tak to czy w
zwiazku z tym ponosi sie jakies oplaty?
Pytam na grupie ze wzgledu na to ze studnia juz jest a boje sie wywolywac wilka z
lasu, nie chce sobie jakies kontroli sciagnac na glowe:)))

Artur Wojtkowski / arturwu
a...@w...pl
a...@m...pl

2. Data: 2003-05-26 11:19:53

Temat: Re: Czy na studnie jest potrzebna zgoda?
Od: t...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wilka z
> lasu, nie chce sobie jakies kontroli sciagnac na glowe:)))

WItam
Kiedy starałam sie o pozwolenie na budowe, studnia musiała byc naniesiona na
plan zagospodarowania działki. Przy odbiorze budynku są to elementy
kontrolowane. Jeżeli Twój budynek już został zakwalifikowany do zasiedlenia -
nikt nie bedzie Cię kontrolował. Chyba, że sąsiad doniesie, że wykopałeś
studnię bez zezwolenia albo za blisko jego terenu.
Pozdrawiam
Julita

3. Data: 2003-05-26 11:30:35

Od: "Jactro" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Wojtkowski / arturwu" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:baskhl$dav$1@absinth.dialog.net.pl...

> [...]
wilka z
> lasu, nie chce sobie jakies kontroli sciagnac na glowe:)))

Jeszcze 3 lata temu potrzebne było pozwolenie wodno-prawne. Kosztowało
ok.600zł.
Chyba tak jest nadal.
Jacek Dacka "Jactro"
j...@b...com.pl
<<<wytnij bezspamu>>>

4. Data: 2003-05-26 13:21:14

Od: "Pablo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jactro" <j...@b...com.pl> napisał w wiadomości

> Jeszcze 3 lata temu potrzebne było pozwolenie wodno-prawne. Kosztowało
> ok.600zł.
> Chyba tak jest nadal.

Nie dosc ze moja ziemia to jeszcze za to ze na mojej ziemi chce wykopac
dziure to mam za to placic 600 zl. Fajny kraj.
Pzdr.

5. Data: 2003-05-26 16:39:01

Od: Unii mówimy: NIE <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie dosc ze moja ziemia to jeszcze za to ze na mojej ziemi chce wykopac
> dziure to mam za to placic 600 zl. Fajny kraj.
> Pzdr.

W Polsce wszelkie kopaliny są płatne - gaz, ropa itp, a więc i woda też!!!
Może dojdzie do tego, że trzeba będzie za tą wodę płacić!!!
Tylko deszczówka będzie gratis. W promocji.
Jacek

6. Data: 2003-05-27 06:06:56

Od: "Jactro" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pablo" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jactro" <j...@b...com.pl> napisał w wiadomości

> Nie dosc ze moja ziemia to jeszcze za to ze na mojej ziemi chce wykopac
> dziure to mam za to placic 600 zl. Fajny kraj.
> Pzdr.

Nie dość że Twoja ziemia to płacisz podatek gruntowy, a pewnie niedługo
katastralny.
Nie ja wymyśliłem te przepisy, ale za różne dziwniejsze rzeczy płacimy
podatki.

Jacek Dacka "Jactro"
j...@b...com.pl
<<<wytnij bezspamu>>>

7. Data: 2003-05-29 05:52:06

Od: "Agnes" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam podobną sytuację,z tym że moja studnia już była i została odkopana
przypadkowo,nie zamierzam uzdatniać wody -tylko używać do podlewania ogródka
i nie zamierzam płacić 600 zł. za odkopanie już będącej studni .Działkę
kupiłam po prostu z nią.

Drewutnia, szopa
białe małe robalki
Nowa chce się przedstawić:):):)