Czy nerwica istnieje???

11. Data: 2009-05-24 00:16:51

Temat: Re: Czy nerwica istnieje???
Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> było zaawansowane Hashimoto przez iluś lekarzy zdiagnozowane jako
> nerwica -

taki poroceder jest przestępstwo. Chyba należy zacząć od tego słowa.

Mi chcieli w wieku lat 22 psychotropy na zaburzenie snu podawać: Zaburzenie
snu 'wyleczyłam' wyrzucjąc poduszkę z piórami (upprzednio wyjełam kilaka
stów z kieszeni i porobiłam krzyżowe badania na alergeny). Alergologowie
szli w zaparte, że nie ma takiej, możliwści żeby alergia obejmowała połowę
głowy a połowy nie. Strona twarzy przyłożona do poduszki powodowała
puchniecie dróg oddechowych i śluzówek do stuprocentowej nieprzepustowości.
W połączeniu z silnym uczuleniem na roztocze = udany pacjent poradni nerwic.
Następnym razem też im ucieknę.

12. Data: 2009-05-24 00:16:51

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2009-05-24 06:50:06

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

yapann wrote:

> [...]
> nieprzepustowości. W połączeniu z silnym uczuleniem na roztocze = udany
> pacjent poradni nerwic. Następnym razem też im ucieknę.

Gratuluję odwagi samodzielnego myślenia - większość osób łykała by tabletki
przeciw nerwicy do końca życia :)

Niestety, w Polsce lekarze trzymają trochę gówniarską "sztamę", doprowadzić
do wyroku który odbiera lekarzowi prawo wykonywania zawodu graniczy z
cudem. Wszystko rozbija się o udowodnienie, czy lekarz popełnił błąd. W
normalnych państwach porównuje się jego postępowanie do procedur, u nas -
jest oceniany przez swoich kolegów. A koledzy niemal zawsze stwierdzają, że
błędów nie było. Ciekawie wygląda statystyka wyroków skazujących w Polsce w
porównaniu do innych krajów :P

14. Data: 2009-05-24 11:00:28

Od: Kinga <kinga@.bylo.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

yapann pisze:

> Mi chcieli w wieku lat 22 psychotropy na zaburzenie snu podawać

Możesz podać jakie to psychotropy na zaburzenie snu Ci przepisywali? Są takie?

--
animka

15. Data: 2009-05-24 14:16:47

Od: " " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cancer <c...@g...pl> napisał(a):

> Użytkownik
>
> Oczywiście, ze istnieje.
> Nie słuchaj opowieści Tomasza W. bo to człowiek ułomny.
> Jak najszybciej udaj sie do specjalisty.
> Z ta choroba można żyć, ważne aby zacząć ja leczyć,a nie słuchać palantów
> szkodzących ludziom.
>
> Cancer
>

> __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur
wirus
> ów 4098 (20090522) __________
>
> Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

Dzięki Cancer za pociechę, bo ja już się bałam, że skoro wszyscy lekarze na
których trafiam mówią "nerwica" to jeśli im nie wierzyc, to jak ja sama mam
sie zdiagnozowac??? A mam kilka przykrych objawów i samej trudno mi
się "leczyC, a kiedyś próbowałam stosowac różne witaminy, diety itp i nic,...

16. Data: 2009-05-24 14:39:46

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> <k...@g...pl>

ja mam pytanie, po co w ogóle pytałaś, skoro z 5 odpowiedzi wybrałaś 2
pasujące do Twojej teorii (na dodatek wypełnione obelgami)?

ps. informacja dla grupy (bo może ktoś rozsądny to czyta i zastanawia się,
jak to), zazwyczaj gdy ludzie pisali mi że przecież odżywiają się zdrowo,
prosiłem o wypisanie diety z całego tygodnia. Czytałem potem te jadłospisy,
zastanawiając się jak w ogóle można przeżyć, wrzucając do żołądka takie
śmieci. Bo że zdrowym być nie można to widać na przykładach...

17. Data: 2009-05-24 14:56:44

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...pl pisze:

> [...]
> sie zdiagnozowac??? A mam kilka przykrych objawów i samej trudno mi
> się "leczyC, a kiedyś próbowałam stosowac różne witaminy, diety itp i nic,...

No to się lecz na coś co nie istnieje i napędzaj kasy naszym znachorkom
dyplomowanym... CANCER ty chyba sumienia nie masz, pisząc takie
rzeczy...chyba wg zasady "dobro medycyny i dobro pacjenta" ??? Co TY
wybrałeś ???

Juanitos

18. Data: 2009-05-24 14:58:02

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:

> [...]
> zastanawiając się jak w ogóle można przeżyć, wrzucając do żołądka takie
> śmieci. Bo że zdrowym być nie można to widać na przykładach...

Bardzo dobre pytanie zadałeś... ale ci "chorzy na nerwicę" chcą być
chorzy i jak im się mówi, że są zdrowi, to się obrażają...

Pozdrawiam
Juanitos

19. Data: 2009-05-24 16:11:02

Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Juanitos pisze:

> [...]
> dyplomowanym... CANCER ty chyba sumienia nie masz, pisząc takie
> rzeczy...chyba wg zasady "dobro medycyny i dobro pacjenta" ??? Co TY

Oczywiście będę zachwycony jak w razie poważnego problemu będziesz
leczyć się u "niekorporacyjnych" lekarzy. Jak mawiał towarzysz Stalin -
straty muszą być. Niektórymi ludźmi nie warto się przejmować, ani tym
bardziej tłumaczyć rzeczy dla nich za trudnych.

Makro

--
http://www.mam-efke.pl Portal i forum o psychiatrii
http://psychiatra.miasta.pl Blog o Zakręcie

20. Data: 2009-05-24 16:15:12

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Makro pisze:

> [...]
> straty muszą być. Niektórymi ludźmi nie warto się przejmować, ani tym
> bardziej tłumaczyć rzeczy dla nich za trudnych.

Ja jestem niewierzący, więc choroba człowieka, czy innej istoty żywej
nie napawa mnie zachwytem. Poza tym, staraj się czytać ze zrozumieniem...

Juanitos

Camo Ski Helmet
Scented Bubble Bath
zapalenie gardla - bakteryjne czy wirusowe
wymaz
dawca szpiku