dawca szpiku

1. Data: 2009-05-19 17:01:22

Temat: dawca szpiku
Od: "Ania Avf" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie...chciałam zarejestrować się na listę dawców szpiku. Weszłam na
stronę, wypełniłam ankietę i wysłałam na ich adres....i cisza...już 2
miesiąc.....olali mnie?, nie chcą?.Gdzieś czytałam, że trzeba zapłacić 240
złotych, żeby przebadali człowieka i żeby mógł zostać wpisany na listę?
Prawda?
Ania

2. Data: 2009-05-19 19:04:03

Temat: Re: dawca szpiku
Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Avf" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> złotych, żeby przebadali człowieka i żeby mógł zostać wpisany na listę?
Fałsz.
Udaj się do najbliższej stacji krwiodawstwa. Tam uzyskasz wyczerpujące
informacje, a w stacjach współpracujących pobrana zostanie od Ciebie próbka
krwi.
Zostanie przebadana pod względem wirusologicznym oraz chorób zakaźnych, a
następnie zostanie przesłana do określenia Twojego układu białkowego.
Jeżeli wszystkie badania będą prawidłowe, po około miesiącu dostaniesz
pisemne potwierdzenie o wpisie do rejestru dawców.
Dokładniejsze informacje na stronie:
http://www.poltransplant.org.pl/crndsikp.html
Pozdrawiam !
WOJO - potencjalny dawca :)