Dziwny bul głowy

1. Data: 2009-05-18 17:52:04

Temat: Dziwny bul głowy
Od: "Jacek Tusuńaki" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
wczoraj pojawił się ten bul po południowej dzemce
charakterystyka bólu
najsilniejszy bul jest gdy i to jest ciekawe gdy przełykam ślinę
umiejscowienie bólu
najsilniejszy bul jest w w lewej stronie głowy na czubku
kiedy jest najsilniejszy
- przy przełykaniu
- przy wstawaniu
- przy zginaniu
Bólu nie ma
- przy zmęczeniu
- dużym wysiłku
- chodzeniu

bul czasami promieniował do szczęki górnej

ciśnienie dobre
nie ma innych objawów
byłem u lekarza przypuszcza wstępnie że to zatoki
jestem histerykiem więc myślałem ze to jakiś tętniak czy co doktor się wyśmiał

Proszę o porządne zainteresowanie się moją sprawą

od czego to może być

2. Data: 2009-05-18 19:18:24

Temat: Re: Dziwny bul głowy
Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Tusuńaki pisze:
> [...]
> jestem histerykiem więc myślałem ze to jakiś tętniak czy co doktor się wyśmiał
>
> Proszę o porządne zainteresowanie się moją sprawą

Staram się jak mogę, ale ewidentnie nie jestem w stanie się powstrzymać.
Uśmiałem się jak norka. Wstępna diagnoza - przewlekle paskudny proces
otępienny objawiający się pisaniem "ból" jako "bul".

A na poważnie:
Po co chodzisz do lekarza? Aby ciebie forum diagnozowało? Może chcesz
przepis jak domowym sposobem sprawdzić, czy to nie tętniak?

Makro
--
http://www.mam-efke.pl Portal i forum o psychiatrii
http://psychiatra.miasta.pl Blog o Zakręcie

3. Data: 2009-05-18 20:27:53

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Tusuńaki pisze:
> Witam
> wczoraj pojawił się ten bul po południowej dzemce

Po czym?
Nie słyszałem o bólu po jedzeniu dżem w południe... ;>

> charakterystyka bólu
> najsilniejszy bul jest gdy i to jest ciekawe gdy przełykam ślinę
> umiejscowienie bólu
> najsilniejszy bul jest w w lewej stronie głowy na czubku

LOL,
A co jest silniejsze ból czy bul?

> kiedy jest najsilniejszy
> - przy przełykaniu
> - przy wstawaniu
> - przy zginaniu
> Bólu nie ma
> - przy zmęczeniu
> - dużym wysiłku
> - chodzeniu
>
> bul czasami promieniował do szczęki górnej
>
> ciśnienie dobre
> nie ma innych objawów
> byłem u lekarza przypuszcza wstępnie że to zatoki

Zapewne ma rację.

> jestem histerykiem więc myślałem ze to jakiś tętniak czy co doktor się wyśmiał

Chyba hipochondrykiem :)
Tętniaka raczej nie czuć, dopóki nie pęknie, ale wtedy jest już zwykle
za późno.

> Proszę o porządne zainteresowanie się moją sprawą

ROTFL!
...ten apel mnie rozłożył, hahah! :D

> od czego to może być

Nie mam szklanej kuli dzisiaj, ale pozgadujmy. :)
Od infekcji bakteryjnej lub wirusowej ucha, zatok itp.?
Pewnie antybiotyk dostaniesz i do kontroli za tydzień.

P.S.
a kleszcz Cię nie dziabnął ostatnio?
Poczytaj o boreliozie i jej niespecyficznych objawach... ;)

STranger

4. Data: 2009-05-18 20:30:08

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger pisze:

> Po czym?
> Nie słyszałem o bólu po jedzeniu dżem w południe... ;>

errata: "dżemu" :>

STranger

5. Data: 2009-05-18 21:19:32

Od: a...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 18 Maj, 19:52, "Jacek Tusuńaki" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
> jestem histerykiem więc myślałem ze to jakiś tętniak czy co doktor się wyśmiał
>
> Proszę o porządne zainteresowanie  się  moją sprawą

ha ha ha,,,, niemożebnie śmieszny typo z ciebie, ale dobrze jest
od czasu do czasu się takimi tekstami pocieszyć.
Powiadasz Jacku zatoki na czubku lewej strony głowy, hmmm no ciekawe a
ile ty masz czubków na głowie?
Myśle sobie, że tak se ostro kimnąłeś w to niedzielne popołudnie, że
porostu buźkę zależałeś i tyle.
Nie przejmuj się aż tak,, a i napisz tu coś jeszcze kiedyś!
pozdrawiam
-aszh-

6. Data: 2009-05-19 01:37:51

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger wrote:

> a kleszcz Cię nie dziabnął ostatnio?
> Poczytaj o boreliozie i jej niespecyficznych objawach... ;)

typu trwające miesiącami, narastające latami bóle nie reagujące na leczenie?
To chyba nie to :P

7. Data: 2009-05-23 23:01:55

Temat: Re: Sprawa się wyjasniła
Od: "Jacek Tusuński" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A wienc ten ból jest od zatok
W czwartek byłem u pani laryngolog
nos zatkany z lewej strony zatoki
tym razem na tle alergicznym
sudafet cet alergin wapno i inhal
i jest już prawie ok
ale ból moze się powtarzać jak będą
alergeny

Nowotwór jądra
niebezpieczny abstynent,jak pomóc?
co to może być?
jak zmienić sposób oddychania przez sen?
Ból w mosznie po orchidektomii