Problem ze ślinianką?

1. Data: 2009-05-18 20:51:46

Temat: Problem ze ślinianką?
Od: "Marta" <...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od ładnych miesięcy mam problem - pod lewą żuchwą wyczuwam przeskakującą pod
palcami, twardą bolesną kulkę, po prawej stronie jest analogiczna tyle, że
dużo mniejsza i nie boli. Kiedy uciskam w jej okolicy szyję to też boli.
Dodatkowo ciągle mam wrażenie jakby mnie coś uwierało właśnie z lewej strony
u nasady języka, lewe ucho ciągle jest przytkane i ciągle mnie coś w nim
drażni. Czasem mam wrażenie że lewa część twarzy jest "ogłupiała". Byłam u
laryngologa ale nic nie stwierdził, sugerował, że to od nerwów mam napięte
mięśnie. i byłabym skłonna uwierzyć gdyby nie to, że ciągle pod żuchwą czuję
to gulę i mam wrażenie opuchnięcia nasady języka.

Pomóżcie proszę

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4084
(20090518) __________

2. Data: 2009-05-18 21:15:42

Temat: Re: Problem ze ślinianką?
Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta pisze:
> [...]
> mięśnie. i byłabym skłonna uwierzyć gdyby nie to, że ciągle pod żuchwą czuję
> to gulę i mam wrażenie opuchnięcia nasady języka.

Byłam jakieś 2 m-ce temu u laryngologa w chyba takiej samej sprawie. Z
tym, że jak już doszło do dnia wizyty to guza wielkości wiśni czy
powiększenia migdału już nie czulam. Laryngolog dał mi skierowanie na
USG, trzeba było poczekać znowu z tydzień na wizytę. Oczywiście nic mnie
już nie dusiło. USG wykazało powiększone węzły chłonne, guza ślinianki
brak. No i do tej pory nie wiem co ja za guza w lewej dziurce gardła (tam
gdzie migdał) czułam.
Twój laryngolog też powinien Ci dać skierowanie na USG.

--
animka

Dziwny bul głowy
Nowotwór jądra
niebezpieczny abstynent,jak pomóc?
co to może być?
jak zmienić sposób oddychania przez sen?