Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

261. Data: 2009-05-14 22:57:36

Temat: Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 00:23:17 +0200, michał napisał(a):

> Podobno tylko półgłówki próbują się czepiać, a dosięgnąć nie mogą.
> Nie próbuj!

Trudno mi naśladować półgłówka. Nie zarabiam :-)

262. Data: 2009-05-14 23:05:23

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał:

> jak ktoś ma deficyty na koncie, to sobie przelewamy kasę z coraz
> bardziej ostatnio śmiesznymi tekstami:)

Jedyną formą darowizny, jakiej nie może się czepić US, jest "za usługi
seksualne" :D

--
Pozdrawiam - Aicha

263. Data: 2009-05-14 23:21:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 May 2009 21:47:34 +0200, Aicha napisał(a):

> Wszystkie SKOKi nasze są ;)

Ostatni (i drugi w życiu, po kredycie dla młodych małżeństw) kredyt
wzięliśmy 23 lata temu - na wykończenie domu. Od tej pory żyjemy tylko i
wyłącznie na własny rachunek. A w "SKOKU" byliśmy tylko raz, zaraz na
początku ich działalności, kiedy myśleliśmy, że to bank i że można tam
założyc lokatę czy konto. Kiedy zaraz po wejściu zobaczyliśmy przy kasie
emerytkę, która wzięła pożyczkę na sumę 500 zł, a wydano jej w kasie coś
lekko ponad 300 i kiedy głośno zapytała, czemu tylko tyle, a pani jej
odpowiedziała, że od razu potrącono prowizję i odsetki, zrobiliśmy w tył
zwrot i w długą.
Ale widzę, że Tobie taka instytucja nieobca.
:->

264. Data: 2009-05-14 23:29:26

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ ucierpiałam: prawie udławiłam się pomidorem :-D

To nie mój pomidor.

michał

265. Data: 2009-05-14 23:32:38

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trudno mi naśladować półgłówka. Nie zarabiam :-)

Jesteś skromna. Rżniesz równo. Po co, nikt nie wie.

michał

266. Data: 2009-05-14 23:34:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 01:29:26 +0200, michał napisał(a):

> To nie mój pomidor.

Pomidor.

267. Data: 2009-05-14 23:34:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

268. Data: 2009-05-14 23:38:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 01:05:23 +0200, Aicha napisał(a):

> Jedyną formą darowizny, jakiej nie może się czepić US, jest "za usługi
> seksualne" :D

Jeśli jest "za coś". to nie jest to darowizna, lecz zapłata :->

269. Data: 2009-05-15 06:29:22

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> No jak to tak? Cały swój majątek oddać jednemu banku? :O A jak ten
> bank zbankrutuje?
> (a serio - o dywersyfikacji ryzyka pani Qra nie słyszała? :))

Trza mieć co ryzykować.

Qra

270. Data: 2009-05-15 10:25:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 08:29:22 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Trza mieć co ryzykować.
>
> Qra

Czym.