Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

361. Data: 2009-05-20 11:35:01

Temat: Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 May 2009 06:17:52 +0200, bazyli4 napisał(a):

> Wszystkie, na które lata, jak Ty siedzisz i produkujesz swoje farmazony na
> grupach, są aktywne?
> No tak myślałem...

Po pierwsze - sprostowanie: tylko 28 procent JEST AKTYWNE. Dlatego TŻ
zdębiał.

Po drugie: nie lata na baby. Możesz sobie to wyobrazić, że jedna mu
wystarcza? - jedna, bo dobra. 28 lat absolutnej obopólnej wierności. W
twojej gejowskiej bajce to niemożliwe, ależ wiem, motylku ty mój tęczowy.

> Ukłony

Wsadź sobie te ukłony w... Na pewno wiesz, jak to się robi - masz
odpowiednią budowę, z natury swojej.

> Paweł

A co mnie obchodzi, jak masz na imię. Możesz być Goguś, Pindzio czy inny
Kutasik.

362. Data: 2009-05-20 11:39:41

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpowiednią budowę, z natury swojej.

> A co mnie obchodzi, jak masz na imię. Możesz być Goguś, Pindzio czy inny

Pawlin albo Paulin... jakieś chazarskie imię z Chin...

363. Data: 2009-05-20 19:41:04

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po pierwsze - sprostowanie: tylko 28 procent JEST AKTYWNE. Dlatego TŻ
> zdębiał.

No tak, bo tylko do takich chodzi, to myślał, że wszystkie ;o)

> Po drugie: nie lata na baby. Możesz sobie to wyobrazić, że jedna mu
> wystarcza? - jedna, bo dobra. 28 lat absolutnej obopólnej wierności. W
> twojej gejowskiej bajce to niemożliwe, ależ wiem, motylku ty mój tęczowy.

Ja ja jawohl... nie ma to jak pewność... ryby, te sprawy a durna przy
kompie...

Pzdr
ubawiony już po pachy
Paweł

PS Gdzieś było o prowokacji... nie, za głupia jesteś...

364. Data: 2009-05-20 20:17:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 May 2009 21:41:04 +0200, bazyli4 napisał(a):

> (...) ja jawohl... nie ma to jak pewność... ryby, te sprawy a durna przy
> kompie...

Jasne. Ty tak robisz - marna męska podróbka, co to ani miłości, ani
wierności, ani choćby własnego danego słowa nigdy nie uszanowała...
Żyjesz w innej strefie. Pogódź się z tym.

Homoseksualiści są jak narkomani?
pokój iluzja
religia także jest wiedzą
PARCIE NA WAWEL