Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

291. Data: 2009-05-15 20:17:26

Temat: Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Złote nocniki to spory majątek - o nim rozmawiamy, pieniądze to tylko część
> majątku :-D

> Hamuj się.
> Ostatni raz udzielam odpowiedzi na Twoje bzdurne jęki.

Nie masz obowiązku odpisywać. Co więcej masz ku temu nawet odpowiednie
narzędzia.

> Ke?

No i nie zrozumiała kolejny raz.

> Ciebie.

Bawimy się w Miodka? Ostatnio jechałam z nim w tramwaju. Miałam ochotę
zapytać o sformułowanie 'kwalifikowalność', ale niestety wysiadł.

> Nie masz podstawowej wiedzy - nie moja wina.

No tak mea culpa.

> "W związku z nim" oznacza dla Ciebie, że ów majątek cały leży na tym
> koncie? Pogięło Cię? Widziałaś kiedy nieruchomość gruntową czy dom na
> koncie?

Nie widziałam, ale również nie ja to napisałam.

> Jak się ma majątek trwały, to trzeba W ZWIĄZKU Z NIM mieć konto, na które
> mogą wpływać moje legendarne, tak Cię bulwersujace dopłaty, nie?
> Oraz z którego płaci się np podatki od tego majątku.
> Oraz wykonuje inne operacje finansowe W ZWIĄZKU z posiadaniem gruntu czy
> domu, czy czegokolwiek innego trwałego.
> Księgowej muszę to tłumaczyć? Coś kiepska z Ciebie księgowa.

No właśnie nie trzeba, stąd moje zaskoczenie wobec Twoich wypowiedzi.

> Raczej w typowy dla większości Polek sposób ograniczona i zawistna, czyli w
> ten szczególny sposób, który zaciemnia umysł... Idealna kobieta, Matka
> Polka, daje sobie z Tobą dobrze radę - nie stanowisz żadnej niewygody, a
> tylko dobrze trafiłaś, bo mam zacięcie pedagogiczne i dlatego chciało mi
> się cokolwiek Ci tłumaczyć. Księgowej się takie informacje powinny przydać
> :-)

Zaciętość, zawiść już to słyszeliśmy. Dajże temu spokój popatrz na życie
bez klapek na oczach i uszach.
--

Paulinka

292. Data: 2009-05-15 20:18:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 22:02:59 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Ale cierpliwości i zrozumienia to już czasami brakuje.

Kiedy księgowej brakuje cierpliwości i zrozumienia, oznacza to, że waśnie
stanęła na krawędzi czarnej dziury w karierze. A ostrzegałam...

293. Data: 2009-05-15 20:19:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 22:04:08 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Albo w lustro, duże, choć nie w sypialni, spozierasz.

Sądząc po sposobie pisania - spoziera w to lustro z kieliszkiem w ręku...
:-D

294. Data: 2009-05-15 20:21:09

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> jak tak sobie paczę, pałlinko, to własnie jakbym takie wicewersja miał,
> albo deżawi przynajmniej. jakby dwoje was a jedno czy cuś.
> w sensie że podziwiam cię trochę, że tak się angażujesz jednak.

No weź. Czekałam na męża, właśnie przyjechał ze spektaklu z Legnicy ;->
A poważnie bawi mnie to.

--

Paulinka

295. Data: 2009-05-15 20:21:48

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Przyzwyczajenie drugą naturą: ROZLICZA nie swoje, jak to księgowa :-D

A wszyscy jesteśmy złodziejami by XL.

--

Paulinka

296. Data: 2009-05-15 20:23:46

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Kiedy księgowej brakuje cierpliwości i zrozumienia, oznacza to, że waśnie
> stanęła na krawędzi czarnej dziury w karierze. A ostrzegałam...

Jakaś Ty zdolna nawet w HR robisz karierę :>

--

Paulinka

297. Data: 2009-05-15 20:26:49

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Sądząc po sposobie pisania - spoziera w to lustro z kieliszkiem w ręku...
> :-D

A jaki jest sposób pisania z kieliszkiem w ręku? Tej techniki nie znam.

--

Paulinka jak już Ci odpowiedź nie wyjdzie, to pewnie się okaże, że mam
męża ukrytego geja.

298. Data: 2009-05-15 21:31:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 22:21:09 +0200, Paulinka napisał(a):

> No weź. Czekałam na męża, właśnie przyjechał ze spektaklu z Legnicy ;->

O, ale chyba nie było "cmok" - czyli jednak nie to :-)

> A poważnie bawi mnie to.

Ty się zdecydowanie zbyt "poważnie bawisz"; wyjdź ze skóry księgowej -
gwarancją zabawy jest choć trochę luzu. Albo powaga, albo zabawa :-D

299. Data: 2009-05-15 21:32:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 22:21:48 +0200, Paulinka napisał(a):

> A wszyscy jesteśmy złodziejami by XL.

Pointa by księgowa.

300. Data: 2009-05-15 21:36:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 22:26:49 +0200, Paulinka napisał(a):

> A jaki jest sposób pisania z kieliszkiem w ręku? Tej techniki nie znam.

Bo Ty znasz tylko konwencjonalne sposoby. Pisze się z kieliszkiem w ręku
tak samo, jak z kubkiem w ręku. Sprawa zasadza się w zawartości...
:-D

Homoseksualiści są jak narkomani?
pokój iluzja
religia także jest wiedzą