Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach? Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

From: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć
w trumienkach?
Date: Fri, 15 May 2009 22:17:26 +0200
<c...@z...googlegroups.com>
<guhenj$bra$1@news.onet.pl>
<9...@o...googlegroups.com>
<gui0fk$2tr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<gukej8$2kp$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<1uqq79k2p9pxq$.isgvgdxx5fx6.dlg@40tude.net>
<gukgcg$2kp$3@atlantis.news.neostrada.pl>
<9...@4...net>

Ikselka pisze:

> Złote nocniki to spory majątek - o nim rozmawiamy, pieniądze to tylko część
> majątku :-D

> Hamuj się.
> Ostatni raz udzielam odpowiedzi na Twoje bzdurne jęki.

Nie masz obowiązku odpisywać. Co więcej masz ku temu nawet odpowiednie
narzędzia.

> Ke?

No i nie zrozumiała kolejny raz.

> Ciebie.

Bawimy się w Miodka? Ostatnio jechałam z nim w tramwaju. Miałam ochotę
zapytać o sformułowanie 'kwalifikowalność', ale niestety wysiadł.

> Nie masz podstawowej wiedzy - nie moja wina.

No tak mea culpa.

> "W związku z nim" oznacza dla Ciebie, że ów majątek cały leży na tym
> koncie? Pogięło Cię? Widziałaś kiedy nieruchomość gruntową czy dom na
> koncie?

Nie widziałam, ale również nie ja to napisałam.

> Jak się ma majątek trwały, to trzeba W ZWIĄZKU Z NIM mieć konto, na które
> mogą wpływać moje legendarne, tak Cię bulwersujace dopłaty, nie?
> Oraz z którego płaci się np podatki od tego majątku.
> Oraz wykonuje inne operacje finansowe W ZWIĄZKU z posiadaniem gruntu czy
> domu, czy czegokolwiek innego trwałego.
> Księgowej muszę to tłumaczyć? Coś kiepska z Ciebie księgowa.

No właśnie nie trzeba, stąd moje zaskoczenie wobec Twoich wypowiedzi.

> Raczej w typowy dla większości Polek sposób ograniczona i zawistna, czyli w
> ten szczególny sposób, który zaciemnia umysł... Idealna kobieta, Matka
> Polka, daje sobie z Tobą dobrze radę - nie stanowisz żadnej niewygody, a
> tylko dobrze trafiłaś, bo mam zacięcie pedagogiczne i dlatego chciało mi
> się cokolwiek Ci tłumaczyć. Księgowej się takie informacje powinny przydać
> :-)

Zaciętość, zawiść już to słyszeliśmy. Dajże temu spokój popatrz na życie
bez klapek na oczach i uszach.
--

Paulinka