Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

281. Data: 2009-05-15 19:42:15

Temat: Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Mózg księgowej powinien czuć się w tym jak w swoim żywiole.

Potrafisz kupić mięcho w sklepie i gacie w galerii. Gratuluję.
Niniejszym zostałaś księgowym.

> Jaka konkretnie? jaką ilość Ci podpowiada wyobraźnia?
> :-DDD

Nie muszę używać wyobraźni sama napisałaś, ze buty raz w tygodniu.

> Ze sklepu :-)
> Nie wiesz, gdzie się je kupuje?

W galeriach wielkich miast. Ulubionym miejscem spędzania czasu XL-ek.

> Nie, to Twoja chora wyobraźnia tworzy mity: jeśli ja piszę, że chodzimy do
> kina czy teatru oraz że kupuję buty czy mąż dla mnie perfumy, Twoja chora
> wyobraźnia przetwarza to na setki wyjść w tygodniu oraz tony butów i całe
> szafy perfum.

> Bo masz chorą wyobraźnię.

To nie ja pisałam, że całe moje życie to rozrywka.

I vice versa.

--

Paulinka

282. Data: 2009-05-15 19:43:43

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> ROR 29 lat temu? Skąd to wzięłaś? - bo na pewno nie z mojej wypowiedzi.
> Dziewczyno, czy ja Ci muszę naprawdę uświadamiać podstawy?
> 29 lat temu były m.in. książeczki PKO, rachunki walutowe też były,
> lokaty i inne bajery - Ty myślisz, że 29 lat temu ludzie pieniądze w
> kieskach przy pasku nosili?

A w życiu! Chowali w skarpetę.

> No to myśl, skoro musisz się zabezpieczać.
> Mnie wystarczy, że ufam i kocham właściwego człowieka, to się nazywa
> szczescie, dlatego nie muszę obmyślać strategii życiowych :-)

Właściwy człowiek na właściwym miejscu.

Qra

283. Data: 2009-05-15 19:53:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 21:36:25 +0200, Paulinka napisał(a):

> A macie złote szczoteczki do zębów i papier toaletowy?
> Przypominam, ze rozmawiamy o pieniądzach, a nie rzeczach osobistych.

Złote nocniki to spory majątek - o nim rozmawiamy, pieniądze to tylko część
majątku :-D

> Głupiaś Ty jednak.

Hamuj się.
Ostatni raz udzielam odpowiedzi na Twoje bzdurne jęki.

> A sorki masz racje, myślałam, że jesteś starsza.

Ke?

> Ironia Cię właśnie kopnęła w dupsko i kwiczy ze śmiechu zza krzaka.

Ciebie.

> Nie przypuszczałam nawet, że się tak rozpiszesz:>

Nie masz podstawowej wiedzy - nie moja wina.

> UWAGA cytat by XL
> "(...) mam także swój majątek (choćby po rodzicach, czy z
> okresu, kiedy pracowałam) i w związku z nim zakładam swoje konta"

"W związku z nim" oznacza dla Ciebie, że ów majątek cały leży na tym
koncie? Pogięło Cię? Widziałaś kiedy nieruchomość gruntową czy dom na
koncie?

Jak się ma majątek trwały, to trzeba W ZWIĄZKU Z NIM mieć konto, na które
mogą wpływać moje legendarne, tak Cię bulwersujace dopłaty, nie?
Oraz z którego płaci się np podatki od tego majątku.
Oraz wykonuje inne operacje finansowe W ZWIĄZKU z posiadaniem gruntu czy
domu, czy czegokolwiek innego trwałego.
Księgowej muszę to tłumaczyć? Coś kiepska z Ciebie księgowa.

> Oj niewygodna jestem dla tego nieskazitelnego wizerunku Matki Polki,
> kobiety idealnej, co?

Raczej w typowy dla większości Polek sposób ograniczona i zawistna, czyli w
ten szczególny sposób, który zaciemnia umysł... Idealna kobieta, Matka
Polka, daje sobie z Tobą dobrze radę - nie stanowisz żadnej niewygody, a
tylko dobrze trafiłaś, bo mam zacięcie pedagogiczne i dlatego chciało mi
się cokolwiek Ci tłumaczyć. Księgowej się takie informacje powinny przydać
:-)

284. Data: 2009-05-15 19:54:17

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> I vice versa.

jak tak sobie paczę, pałlinko, to własnie jakbym takie wicewersja miał,
albo deżawi przynajmniej. jakby dwoje was a jedno czy cuś.
w sensie że podziwiam cię trochę, że tak się angażujesz jednak.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

285. Data: 2009-05-15 19:56:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 21:54:17 +0200, tren R napisał(a):

> jak tak sobie paczę, pałlinko, to własnie jakbym takie wicewersja miał,
> albo deżawi przynajmniej. jakby dwoje was a jedno czy cuś.
> w sensie że podziwiam cię trochę, że tak się angażujesz jednak.

Przyzwyczajenie drugą naturą: ROZLICZA nie swoje, jak to księgowa :-D

286. Data: 2009-05-15 19:59:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 21:56:25 +0200, Ikselka napisał(a):

> Przyzwyczajenie drugą naturą: ROZLICZA nie swoje, jak to księgowa :-D

...do upadłego :-DDDDDDDDDDDDDD

287. Data: 2009-05-15 20:02:59

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niewygody, a tylko dobrze trafiłaś, bo mam zacięcie pedagogiczne i
> dlatego chciało mi się cokolwiek Ci tłumaczyć. Księgowej się takie

Ale cierpliwości i zrozumienia to już czasami brakuje.

Qra

288. Data: 2009-05-15 20:04:08

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> jak tak sobie paczę, pałlinko, to własnie jakbym takie wicewersja miał,
> albo deżawi przynajmniej. jakby dwoje was a jedno czy cuś.
> w sensie że podziwiam cię trochę, że tak się angażujesz jednak.

Albo w lustro, duże, choć nie w sypialni, spozierasz.

Qra

289. Data: 2009-05-15 20:12:08

Od: <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 21:53:18 +0200, Ikselka napisał(a):

> Hamuj się.

Co wolno wojewodzie to nie wam smrodom??

M..

290. Data: 2009-05-15 20:16:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 22:12:08 +0200, i...@g...com napisał(a):

> Co wolno wojewodzie to nie wam smrodom??

Bystry jesteś, smrodzie :-)

Homoseksualiści są jak narkomani?
pokój iluzja
religia także jest wiedzą