Czy odkopuje sie ze sniegu mlode swierki?

1. Data: 2002-01-08 12:09:59

Temat: Czy odkopuje sie ze sniegu mlode swierki?
Od: "Przemek" <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie jak w temacie. Swierki sa mlode - 1-roczne. Dzisiaj bylem na
dzialce i odkopalem je, bo byly przykryte 0,5-metrowa warstwa sniegu. Czy
dobrze zrobilem.
Pozdrowienia. Przemek

2. Data: 2002-01-08 12:51:55

Temat: Re: Czy odkopuje sie ze sniegu mlode swierki?
Od: basia <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemek napisał(a):

> No wlasnie jak w temacie. Swierki sa mlode - 1-roczne. Dzisiaj bylem na
> dzialce i odkopalem je, bo byly przykryte 0,5-metrowa warstwa sniegu. Czy
> dobrze zrobilem.
> Pozdrowienia. Przemek

...na moj rozum ..to nie...
spaly sobie pod puchowa pierzynka..."nie dojdzie cie tou slonce- przyrzekam
ja tobie"..a tu jakis sciaga z nich nagle puchowe ciepelko i wystawia gole
na mroz , wiatr i pierwsze ostre slonce :))

Nie da sie ich z powrotem zasypac ? Ale tak delikatnie..samym puchem prosze
:)))

basia

3. Data: 2002-01-08 13:02:55

Temat: Odp: Czy odkopuje sie ze sniegu mlode swierki?
Od: "Przemek" <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję - już lecę je zasypywać
Przemek
Użytkownik basia <s...@w...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@w...pl...

> [...]
> na mroz , wiatr i pierwsze ostre slonce :))
>
> Nie da sie ich z powrotem zasypac ? Ale tak delikatnie..samym puchem

Chwasty - z innej strony.
Co dalej z ochroną ogródków?
rośliny chronione-uwaga długie
Grzyby w mieszkaniu