Czy ten zmiekczacz do wody dziala??

1. Data: 2006-06-28 18:59:55

Temat: Czy ten zmiekczacz do wody dziala??
Od: "lumarcin" <R...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.allegro.pl/item112050403_masz_pralke_zaos
zczedz_ponad_18_000_zlotych_.html

2. Data: 2006-06-28 20:05:05

Temat: Re: Czy ten zmiekczacz do wody dziala??
Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.allegro.pl/item112050403_masz_pralke_zaos
zczedz_ponad_18_000_zlotych_.html

Pewno działa. Tylko oszczędność jest tego typu że jak sobie nie kupisz rakiety
kosmicznej to zaoszczędzisz jeszcze więcej. Tomek

3. Data: 2006-06-28 20:24:56

Od: "lumarcin" <R...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

z drugiej strony uzywanie Calgonu jest wogole nie oplacalne ;) lepiej co 3
lata wymienic zakaminiona grzalke bo to duzo mniejszy koszt niz sypanie
calgonu przy kazdym praniu do pralki ;).

Rakiety mi nie w glowie, zastanawiem sie czy ktos ta "magiczna zmiekczajaca
kule" wrzucal do wody i sprawdzal jakims testem do wody czy to dziala ;), bo
jesli tak toz to normalnie produkt stworzony dla akwarystow ;) o ile nie
wydziela to to czegos z lekka toksycznego ;)

4. Data: 2006-06-28 21:14:32

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lumarcin"

> [...]
> to dziala ;), bo jesli tak toz to normalnie produkt stworzony dla
> akwarystow ;) o ile nie wydziela to to czegos z lekka toksycznego ;)

taaa widzialam kiedys to u znajomych - naprawde trzeba byc - wlasnie nie
wiem kim - zeby wierzyc w takie bzdury...
tutaj ktos kiedys o tym pisal - i madrze skomentowal - ze ona - ta kula -
rozbija kamien w wodzie swoim uderzeniem:-)

--
ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538

5. Data: 2006-06-28 21:25:24

Od: "Arbiter" <@arbiter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lumarcin" <R...@v...pl> napisał w wiadomości

http://www.allegro.pl/item112050403_masz_pralke_zaos
zczedz_ponad_18_000_zlotych_.html

magnetyzery najlepiej działają na naiwnych:)

6. Data: 2006-06-30 09:48:54

Od: DwaSkrzydla <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://modeltronik.com/dom/magnetyzer/ pod tym linkiem był konkretny
opis budowy i obserwacja wody po zainstalowaniu autorskiego magnetyzera
(ma ktos może to zapisane na dysku?)
Wniosek był chyba taki, że kamień wytrącał sie z wody jednak nie
pozostawał na elemencie grzejnym.
Pdr.Mariusz

Czy mozna zabudowac klime regipsem?
Gdzie kupie tanio drzwi wewnetrzne z montazem? [WAWA]
cyrkulator powietrza vs. zwykły wentylator biurkowy
mieszkanie - okna na północny-zachód
Zaciemniające rolety na okna