Czy to boli?

11. Data: 2006-05-14 20:24:35

Temat: Re: Czy to boli?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości
news:e47rjc$c3s$1@news.dialog.net.pl...

> Pisalas, ze te kurzajki sa na ustach. Jesli tak, to nie wiem jakie
> odczucie moze miec twoje dziecko i czy na ustach wymrazanie jest w ogole
> mozliwe do wykonania. Czy lekarz, ktory ma wykonac zabieg widzial twojego
> syna?

moja dermatolog mowila, ze wymrazala malemu dziecku kurzajke w srodku nosa,
na tej cienkiem skorze. na nodze boli, na grubej skorze piety, wiec na
ustach bedzie tez bolalo:( wazne, ze to krotki bol. trzeba szybko dzialac,
zeby kurzajki sie nie rozniosly.

mniej boli, jesli jest to temp. -90, a nie -220, a efekt ten sam. jesli
jestes z wwy, to moge ci pocelic genialna pania dermatolog, ktora mnie
wyleczylam z kurzajek po 10 (!!!!!!) latach ich nieudolnego leczenia u
innych dermatologow. obecna pani dermatolog prawie rok, tydzien w tydzien je
mrozila i w koncu sie odczepily. nic w zyciu, nawet operacja tak mnie nie
bolalo, jak walka z tymi kurzajkami:(

12. Data: 2006-05-14 20:26:02

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "psb" <p...@u...to> napisał w wiadomości

> Wymrażanie fatalnie się goi, poza tym jego skuteczność jest niska. Wymrozi
> 8 a zaraz powstanie 12 nowych.

nieprawda!!!!!!!!!!!

ja mialam na stopie, wcale fatalnie sie nie goi, skutecznosc wcale nie jest
niska i wcale mrozenie nie roznosi kurzajek!!!!!

13. Data: 2006-05-14 20:26:58

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ale my byliśmy już na laserze CO2, syn płakał mówił,że go boli i pani
> dermatolog
> powiedziała że jest jeszcze za mały na laser i albo czekamy ok. 2 lat albo
> próbujemy wymrażać. Po laserze też mogą odrastać. Mam pieniądze (wzięłam
> specjalnie pożyczkę) a nikt nie może pomóc mojemu dziecku.
> I za co ci lekarze chcą podwyżki

przy mrozeniu jest tyle dobrego, ze to b. krotki bol. trzeba sie zawziac i
to zwalczyc!!! jesli jestes z wwy - DAJ ZNAC!!!

14. Data: 2006-05-14 20:28:34

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To rzeczywiscie tylko wspolczuc. Sama jestem ciekawa czy lekarz
> rzeczywiscie zrobi to wymrazanie. Wg mnie jest to niewykonalne, ale moze
> sie myle.

wydaje mi sie, ze sie mylisz. duzo o kurzajkach rozmawialam z moja pania dr.
wymraza sie nawet na narzadach rodnych - brrrrrr:(

15. Data: 2006-05-14 20:31:17

Od: "Mermaind" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"siliana" <t...@o...pl> wrote in message
> mniej boli, jesli jest to temp. -90, a nie -220

Tak czytam o różnych odczuciach przy wymrażaniu. Może to zależy rzeczywiście
od temperatury?
Mnie nie bolało w trakcie, bolało potem, goiło się stosunkowo długo,
brodawka odrosła i rozmnożyła się. Mój brat miał podobnie.

A może to cecha "osobnicza" brodawek ;)
Te które ja miałam (i mój brat) ginęły po wypalaniu (przy drugim "rzucie" -
po paru latach - nadpaliłam jedną, a zginęły wszystkie ;) ). Na azot
niewrażliwe ;)))

Pozdrawiam
Jola

16. Data: 2006-05-14 21:38:01

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kolega opowiadal mi, ze tez mial kurzajke na reku,
spotakal kiedys przypadkiem innego znajomego,
gdy ten zobaczyl kurzajke na jego reku, pobiegl na pobliska lake,
przyniosl jakies ziele , wsmarowal mu je w kurzajke
i kurzajka za kilka dni znikla :)

kolega raczej nie ma skolonnosci do wymyslania
i do przesadzania, ani nie jest gorliwcem
medycyny naturalnej, po prostu taka historyjka,

nie wiem, niestety co to za ziele bylo,
moze ktos z was cos o tym slyszal

tutaj znalazlem co to za ziele http://parda.w.interia.pl/054.html

wiec opierajac sie na tej hostoryjce polecam je,
tylko, ze skoro to na ustach to niech nie polyka bo lekko trujace

Tomek

17. Data: 2006-05-15 07:47:15

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
>

> przy mrozeniu jest tyle dobrego, ze to b. krotki bol. trzeba sie zawziac i
> to zwalczyc!!! jesli jestes z wwy - DAJ ZNAC!!!
>
> Jestem z Dąbrowy Górniczej
Asia

18. Data: 2006-05-15 07:49:14

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> przyniosl jakies ziele , wsmarowal mu je w kurzajke
> i kurzajka za kilka dni znikla :)
>

> Tomek
> Jaskółczym zielem też już smarowaliśmy...
Asia

19. Data: 2006-05-15 15:34:52

Od: jimmij <j...@j...jj> szukaj wiadomości tego autora

"tomm" <t...@p...gazeta.pl> writes:

> [...]
> gdy ten zobaczyl kurzajke na jego reku, pobiegl na pobliska lake,
> przyniosl jakies ziele , wsmarowal mu je w kurzajke

Ja miałem podobną historię w dzieciństwie. Miałem kurzajkę na
palcu przez długi czas. Kiedyś byłem na wsi u dziadków na wsi i tam
zawiązali mi na tej kurzajce nitke - tak żeby zrobić pętelke i później
kazali mi położyć tą pętelke pod rynne.
Pamiętam, że uważałem to za kompletny idiotyzm, jednak po kilku dniach
po kurzajce nie było śladu...
Na pewno przypadek :)

--
jimmij

20. Data: 2006-05-15 17:07:39

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mermaind" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Tak czytam o różnych odczuciach przy wymrażaniu. Może to zależy
> rzeczywiście
> od temperatury?

nie!!!! tymi 90 stopniami zly dermatolog potrafil mi tak dofasolic, ze
kulalam przez 2 mce:( to wazne, zeby wiedziec JAK to robic!

HBV i dziecko
Plastry ściągające. Mc'Kenzie. Dyskopatia.
Mediderm Katowice
leki zapobiegajace nawrotom grzybicy
Ospa wietrzna drugi raz?!