Czy to normalne?

1. Data: 2006-11-08 16:05:27

Temat: Czy to normalne?
Od: "Mariusz" <autauk<nsp>@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od trzech tygodni 9 - cio letni chłopiec ma podwyższoną temperaturę ciała
między 36,9 - 37,2 . Po dwóch dniach od pojawienia się jej byliśmy u
lekarza, który stwierdził jakiś wirus i przypisał tabletki, a po tyg.
skierował na badania krwi i moczu, które jak się okazało są w normie. Mija
3 tydzień, a podwyższona temp. utrzymuje się nadal, przy tym chłopiec nie
narzeka na żadne bóle itp.

Czy faktycznie występuje u dzieci jakiś wirus który tak się objawia?
ew. jeśli jest fachowiec na grupie może wskazałby jak mamy dalej postępować.

2. Data: 2006-11-08 17:48:54

Temat: Re: Czy to normalne?
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Idź z dzieckiem do alergologa zrobić testy (zarodniki grzybów, te
sprawy).

3. Data: 2006-11-08 22:07:23

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz @poczta.fm>" <autauk<nsp> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Czy faktycznie występuje u dzieci jakiś wirus który tak się objawia?
> ew. jeśli jest fachowiec na grupie może wskazałby jak mamy dalej

Dziecko przede wszystkim powinno przejść pełne gruntowne badanie
lekarskie (obejrzane, obmacane, opukane i osłuchane). Dopiero wtedy
dalsza, ukierunkowana diagnostyka.
Nie wystarczy przyłożyć słuchawki w 2 miejscach i zajrzeć w gardło.
Bez tego nie ma co gdybać, a podwyższona temperatura ciała (bo to
jeszcze nie gorączka) jest zbyt długo by bagatelizować!

4. Data: 2006-11-14 21:09:55

Od: "Dariusz P." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem

5. Data: 2006-11-16 19:17:58

Od: "mar.ko" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

| Nie wiem

Nie sądziłem, że : "Przerośnięty fałd w zachyłku rzepki z cz.
rozerwaniem,stawu kol.pr.S83" - może też wpływać na zaburzenia zmysłów.

PS> jeśli nie masz nic do powiedzenia - siedz cicho

TECHN.FARM SZUKA PRACY W KRAKOWSKIEM
Jez
Alergia help
Statystyki
Krzem koloidalny (homeopatia, nowotwory) - gdzie kupic ???