Czy to prawda.......

1. Data: 2002-12-25 13:49:07

Temat: Czy to prawda.......
Od: "Kafesita" <k...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Że nie można farbować włosów w czasie miesiączki??Jeśli tak to dlaczego?

Pozdrawiam Świątecznie
Kafesita

1. Data: 2002-12-25 13:55:43

Temat: Re: Czy to prawda.......
Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-12-25 14:09:07

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafesita" <k...@a...net> napisał w wiadomości
> Że nie można farbować włosów w czasie miesiączki??Jeśli tak to dlaczego?
>

> Pozdrawiam Świątecznie
> Kafesita

Zasadniczo nie powinno się, bo różnie to wtedy wychodzi, nie jest to jednak
regułą.
Nie wiem dokładnie czemu, ale pewno coś to ma wspólnego z hormonami (tak mi
się wydaje)
ja nigdy nie farbuje jak mam okres, widziała koleżankę którj nie złapało na
czarno tylko dlatego że miała okres :(
porobiło się jej tak na włosach, że wyglądała jak w centki, taki super
ekstra balejaż :))
ogólnie podczas miesiączki to wiele rzeczy jest ponoć zakazanych: tak samo
jest z trwała (słowa fryzjerki, potwierdzone sianem na głowie mojej mamy)

a z takich ciekawostek, czy może raczej przesądów (w które zasadniczo nie
wierzę, ale jednak unikam wykonywania określonych czynności :-) ) to
niepowinno się również kisić ogórków, kapusty - bo nie zakiśnie i siać,
sadzić roślinek - bo nie urosną.

pozdrawiam Asia

1. Data: 2002-12-25 17:37:12

Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kafesita <k...@a...net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:aucd0m$4u1$...@f...acn.pl...
> Że nie można farbować włosów w czasie miesiączki??Jeśli tak to
dlaczego?

> Pozdrawiam Świątecznie
> Kafesita

Farbowalam w w/w czasie i nie zauwazylam zadnej
roznicy,bzdura.Dodam,ze nie raz tak farbowalam bo nic takiego nie
slyszalam.I zawsze mi wychodzi dobry kolor.
Fiona

1. Data: 2002-12-25 19:22:39

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> roznicy,bzdura.Dodam,ze nie raz tak farbowalam bo nic takiego nie
> slyszalam.I zawsze mi wychodzi dobry kolor.

To jest kwestą zupełnie osobistą, tzn. każda inaczej reaguje na farbowania
podczas okresu.
Widziałam na własne oczy jak koleżance ciapki się porobiły,
ale tobie to tylko pozazdrościć, spróbowałaś i wiesz że wszystko jest ok,
ja po tym co zobaczyłam nie mam odwagi bawić się farbką podczas okresu :)

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2002-12-27 10:26:44

Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asia <r...@r...mm.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aud0h6$ht3$...@n...tpi.pl...
. każda inaczej reaguje na farbowania
> podczas okresu.
> Widziałam na własne oczy jak koleżance ciapki się porobiły,

Przypuszczam, ze gdybym to slyszala wczesniej tez bym sie nie
odwazyla.Nawet teraz chyba bede ostrozniejsza :))

Fiona

1. Data: 2002-12-28 16:53:46

Od: "Catalina" <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fiona" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Farbowalam w w/w czasie i nie zauwazylam zadnej
> roznicy,bzdura.Dodam,ze nie raz tak farbowalam bo nic takiego nie
> slyszalam.I zawsze mi wychodzi dobry kolor.

A ja ufarbowalam i kolor zszedl po dwoch myciach a to byla farba a nie zadna
pianka ;-). Ta sama farba w normalnym czasie wychodizla super.

--
Catalina
icq #54287160

fluid rozświetlający