Czy to prekognicja..?

1. Data: 2003-01-20 20:46:37

Temat: Czy to prekognicja..?
Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Podczas seansow hipnotycznych zaobserwowalem
wielokrotnie nast. zjawisko;

Osoba w hipnozie ... rozmowa na zupelnie inny temat,
nastepuje przerwa i podswiadomosc mowi ... ze bedzie
telefon od znajomej z ktora ta osoba nie miala
kontaktu przez 7 lat.
Po seansie poinformowalem ta osobe o tym fakcie,
byla bardzo zaskoczona ta informacja.
Poprosilem by mnie powiadomila, gdyby ten
fakt zaistnial.
Okazalo sie ze znajoma zadzwonila nastepnego dnia.

Nam pytanie do grupy, czy moze ktos tez zaobserwowal
takie zdazenia i co o tym grupa sadzi.

Solan

1. Data: 2003-01-21 09:46:15

Temat: Re: Czy to prekognicja..?
Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@o...pl> wrote in message

No to szok jest tak jest...
- to wskazuje na to ze przyszlosc jest juz ustalona,
albo - intuicja jest tak silna, ze potrafi wyczuc ze jakas osoba zadzwoni,
albo - zaszlo jakies telepatyczne odczytanie mysli jakiejs innej osoby...

Czy nauka to potwierdza? :-)
Duch

1. Data: 2003-01-21 10:00:13

Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy nauka to potwierdza? :-)

A musi, żeby coś było? ;)))
W końcu o tych snach filozofów nie od dziś się mówi...

:)

joa

1. Data: 2003-01-21 10:13:57

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Duch:
> - to wskazuje na to ze przyszlosc jest juz ustalona,

Zbyt nieostrozne stwierdzenie MZ. :)

Znacznie ~rozsadniej byloby przyjac, ze _czesc_ zdarzen
w ~najblizszej przyszlosci _niekiedy_ moze byc 'znana'
(zdeterminowana?)...
I to 'zaledwie': co najmniej. ;)

... a jesli tak, to (przynajmniej teoretycznie) istnieje
mozliwosc, ze ~wiedza taka pozostaje bezposrednio
dostepna dla najbardziej zainteresowanego... :))

Czarek

1. Data: 2003-01-21 11:36:17

Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ajtne" <a...@b...pl> wrote in message news:b0j6a5$apj$1@news.onet.pl...

> A musi, żeby coś było? ;)))

Jak najbardziej,
Nie musi :-)
Duch

1. Data: 2003-01-21 11:47:37

Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> wrote in message

> Znacznie ~rozsadniej byloby przyjac, ze _czesc_ zdarzen
> w ~najblizszej przyszlosci _niekiedy_ moze byc 'znana'
> (zdeterminowana?)...
> I to 'zaledwie': co najmniej. ;)

Ok, na jedno wychodzi :-) ...znaczy to ze cos moze jest juz ustalone to juz
jest szokujace.

A moze jest tak ze tamtta znajoma podswiadomie myslal o telefonie do tej
osoby,
ta osoba odebrala ta "energie" i tyle, proste :-)
Duch

1. Data: 2003-01-21 12:37:29

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moze jest tak ze tamtta znajoma podswiadomie myslal o telefonie do
> tej osoby, ta osoba odebrala ta "energie" i tyle, proste :-)

Dla mnie proste :).
Alle dla większości jakoś nie.
A dla nauki? To tylko przypadki (kliniczne :) ) i przypadkowość.
I niech jej będzie na zdrowie!

E.:)

1. Data: 2003-01-21 16:40:34

Od: Aja_on <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 Jan 2003 12:47:37 +0100, "Duch" <a...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>osoby,
>ta osoba odebrala ta "energie" i tyle, proste :-)

Nie wiem czy to jest takie proste. Czym jest ta 'energia' itd. ?
Zawsze mozna powiedziec, ze byl to po prostu zbieg okolicznosci.
Istnieja tez teorie, ktore mowia, ze mozna prowkowac przyszlosc.
(przyszlosc nie musi byc przepowiedziana, tylko dzieki przepowiedniom
i wierze czesc objawien sie sprawdza).

Tak poza tym, to ile osob wierzy w prekognicje, telepatie, itd. ?
Wlasnie, bo jest to kwestia wiary, nie mozna tego naukowo przedstawic,
udowodnic...

Pozdrawiam,
Aja_on

1. Data: 2003-01-21 17:52:35

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Tak poza tym, to ile osob wierzy w prekognicje, telepatie, itd. ?
> Wlasnie, bo jest to kwestia wiary, nie mozna tego naukowo przedstawic,

Przedstawilem jeden z konkretnych przykladow zjawiska jakie
zaobserwowalem. Z wiara nie mialo to nic wspolnego.
Teorii co do przyczyn tego zjawiska mozna znalesc kilka;
- teoria pol morfogenetycznych Sheldrake,
- teoria pola torsyjnego Szypowa (pola swiadomosci).

Jednak chcialbym przede wszystkim zapytac czy ktos
z grupowiczow tez takie zdarzenia osobiscie obserwowal?

Solan

1. Data: 2003-01-21 18:49:05

Od: "Joker" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a tak a propo prekognicji to polecam super ksiazke (IMHO) Mike'a Resnicka:
Wróżbiarka, Wyrok na Wyrocznie, Prorokini
--
==== http://sirjoker.republika.pl ====

Re: sztuczna inteligencja
Re: nierzeczywistosc, mania, rzeczywistosc i milosc
Re: Odp: nierzeczywistosc, mania, rzeczywistosc i milosc
Re: tylko spojrz
Re: Witam