Re: Pomoc specjalistyczna dla bezrobotnego

1. Data: 2003-02-25 19:20:34

Temat: Re: Pomoc specjalistyczna dla bezrobotnego
Od: "-=Mariusz=-" <N...@A...ASD> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
news:b32r27$49d$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Asia totalnie się załamała, uważa że

Przeczytałem Waszego posta. Asia potrzebuje pomocy psychoterapeutycznej
najprawdopodobniej niezaleznie od tego, czy znajdzie pracę, czy nie. Jej
reakcje wskazują na "kłopoty " osobowościwe. Zaangażowanie w pracy mogło
pozwalać na Ich nieujawnianie. Strata pracy, stres przez to wyzwolony,
"otwarł" ukryty problem.
Farmakoterapia może "zamazać" tło zaburzeń, chociaż ma znaczenie
humanitarne, osłoni Ją przed samą sobą.
Jeśli zechce (i ma dostęp do Internetu), może się do mnie odezwać
Mariusz http://www.porpsy.com