Czy to uczulenie

1. Data: 2002-04-11 13:32:58

Temat: Czy to uczulenie
Od: "piget" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od pewnego czasu synek 5lat drapie się po plecach i nogach ale nie
zauważyłem żadnych zmian skórnych co to moze być, może coś mu podać np.
wapno . Proszę o radę

2. Data: 2002-04-12 14:10:23

Temat: Re: Czy to uczulenie
Od: "Mycha" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj !
Mam podobny problem z swoja corka ( 11 lat) od 8 - 10 miesiecy z roznym
nasileniem z tendencja do coraz czestszego wystepuje u niej swiad skory
rak - od nadgarstka do przedramienie najmocniej na wysokosci lokci po
wewnetrznej stronie, podobnie dzieje sie na wewnetrznej stronie ud i czasami
na podbrzuszu ponizej pepka.
Nie dopatrzylam sie zadnej wysypki, krostek i.t.d. czasem czerwona plama ale
bez babla....... prowadzilysmy dziennik posilkow i probowalam dojsc sama po
jakich posilkach ja to swedzi (zakladam ze jest to alergia pokarmowa...) -
ale po kilku tygodniach poddalam sie i poszlam do alergologa.
Teraz na koniec kwietnia mamy termin na testy - przezywamy koszmar bo
alergolog zabronil podawanie przez miesiac poprzedzajacy testy wapna i
innych lekow przeciwuczuleniowych aby nie zachwiac obrazu testow..... gdy
zaczyna swedziec obkladamy lodem lub przecieramy spirytusem - nic innego nie
przyszlo mi do glowy..
Dodam ze mala w okresie niemowlecym ani pozniej nigdy nie miala alergii
pokarmowych, uczulen, wysypek, katarow i.t.p.

pozdrawiam i radze tez zrobic testy - jesli to alergia na jakis skladnik
posilkow to i tak sie nie dojdziecie na jaki - niektore reakcje wystepuja po
kilku do kilkudziesieciu godzin od spozycie rzeczy ktora moze uczulac...
Agnieszka s...@w...pl

3. Data: 2002-04-14 16:03:02

Od: Dawid Rynkowski <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

piget wrote:
> Od pewnego czasu synek 5lat drapie si? po plecach i nogach ale nie
> zauwa?y?em ?adnych zmian skórnych co to moze byae, mo?e co? mu podaae np.
> wapno . Prosz? o rad?

Proponuje udac sie do dermatologa w pierwszej kolejnosci - jak bylem
maly mialem podobny porblem i okazalo sie ze to byl swierzb.

Czy mozna zazywac Malox ..
ciałko szkliste
Ranigast dla dziecka?
zapalenie zyl