zapalenie zyl

1. Data: 2002-04-11 11:00:10

Temat: zapalenie zyl
Od: petresku <p...@w...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

POMOCY
Sprawa jest nastepujaca:
Chodzi mi o informacje jaki lekarz specjalista zajmuje sie leczeniem
zapalenia zyl.
Moja mama (bo o nia tu chodzi) byla u internisty, ktory po zbadaniu
stwierdzil zapalenie zyl (chodzi o noge) i przepisal jej serie
zastrzykow w brzuch.
Chcialbym potwierdzic to u innego specjalisty, ale kompletnie nie mam
pojecia kto sie tym zajmuje i gdzie (chodzi o Wawe)
Bede bardzo wdzieczny za wszelkie rady.

Pozdrawiam Grupowiczow,

Piotr

2. Data: 2002-04-11 23:10:00

Temat: Re: zapalenie zyl
Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org> szukaj wiadomości tego autora

Hello All!

11 Apr 02 13:00, petresku pisal do All:

p> Moja mama (bo o nia tu chodzi) byla u internisty, ktory po zbadaniu
p> stwierdzil zapalenie zyl (chodzi o noge) i przepisal jej serie
p> zastrzykow w brzuch.
p> Chcialbym potwierdzic to u innego specjalisty, ale kompletnie nie mam
p> pojecia kto sie tym zajmuje i gdzie (chodzi o Wawe)

Poradnia Chorób Naczyń przy Szpitalu Elżbietanek,
Rejestracja: - tel. 844-12-79
Potrzebne skierowanie.

Pozdrawiam!
Mariusz -=maVox=-

3. Data: 2002-04-12 15:15:39

Od: "Kris" <c...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego, co wiem mozna spróbowac udac sie do chirurga naczyniowego (leczenie
zapalenia zyl ma niewiele wspólnego z chirurgia, ale oni sie tym zajmuja -
przynajmniej w Sosnowcu).

Pozdrowienia
Kris

ENCEPUR- b. pilne