Czy warto zostać kosmetyczką?

1. Data: 2009-04-11 18:40:48

Temat: Czy warto zostać kosmetyczką?
Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam.Rozważam pójście do szkoły kosmetycznej .Chciałam zapytać czy
ktoś się orientuje ile może zarobić kosmetyczka i czy łatwo jest
znaleźć prace w tym zawodzie na terenie trójmiasta?

2. Data: 2009-04-15 21:32:42

Temat: Re: Czy warto zostać kosmetyczką?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Apr 2009 11:40:48 -0700 (PDT), j...@g...com
napisał(a):

> (..)Chciałam zapytać czy
> ktoś się orientuje ile może zarobić kosmetyczka i czy łatwo jest
> znaleźć prace w tym zawodzie na terenie trójmiasta?

Pytaj :-)

--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

3. Data: 2009-04-16 10:11:57

Od: miffy <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Pytaj :-)

Chciała - już nie chce ;)

4. Data: 2009-04-16 12:11:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Apr 2009 12:11:57 +0200, miffy napisał(a):

> Chciała - już nie chce ;)

No tak :-D

5. Data: 2009-04-16 15:10:56

Od: "Nella" <m...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@g...com> napisał w wiadomości
z.googlegroups.com...

> Witam.Rozważam pójście do szkoły kosmetycznej .Chciałam zapytać czy
> ktoś się orientuje ile może zarobić kosmetyczka i czy łatwo jest
> znaleźć prace w tym zawodzie na terenie trójmiasta?

Nie moja dzialka, ale uwazam ze to praca lekka, latwa i przyjemna.
Znajoma pani Ania musi niezle wyciagac, chociaz to sredniej wielkosci
salonik.
Na co dzien jezdzi VW Passatem B5.
Nella

6. Data: 2009-04-16 20:46:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Apr 2009 17:10:56 +0200, Nella napisał(a):

> Użytkownik <j...@g...com> napisał w wiadomości
z.googlegroups.com...

> Nie moja dzialka, ale uwazam ze to praca lekka, latwa i przyjemna.

Błeeee: wyciskanie komuś wągrów :-///

7. Data: 2009-04-29 08:52:04

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie moja dzialka, ale uwazam ze to praca lekka, latwa i przyjemna.

zalezy kto co lubi np. pryszcze.

> Znajoma pani Ania musi niezle wyciagac, chociaz to sredniej wielkosci
> salonik.
> Na co dzien jezdzi VW Passatem B5.

byc moze wyciaga kase od meza a salonik ma z nudów bo pracowac nie
musisalaby ,moze tak byc ?

nie ma to jak wysnuwac wnioski na podsawie auta :D

jesli twoja motywacja do tej pracy jest kasa to lepiej sobie odpuść.
p.

8. Data: 2009-05-04 13:49:27

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 29 Kwi, 10:52, pamana <b...@a...pl> wrote:

> [...]
>
> nie ma to jak wysnuwac wnioski na podsawie auta :D
>
> jesli  twoja motywacja do tej pracy jest kasa to lepiej sobie odpuść.

Oczywiście że pieniądze nie są dla mnie motywacją ale
zainteresowania,chciałam tyko wiedzieć czy zawód który wybieram jest
na niego zapotrzebowanie.

prostowanie włosów-proszę o porady
prostownica
Pomoc pilnie potrzebna !