Czy znasz polski kollagen?

1. Data: 2006-10-20 10:08:54

Temat: Czy znasz polski kollagen?
Od: <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Używam Polskiego collagenu Firmy Collagen Beauty od kilku lat.Mam wspaniałe
efekty kosmetyczne: ustąpily problemy ze skórą: zmniejszyły się zmarszczki,
skóra sie rozjasniła i nabrała zdrowego wyglądu.Czyję się mlodsza i wszyscy
to zauważają.Chętnie podzielę się informacjami.Kontakt; s...@w...pl
Pozdrawiam. Stenia

2. Data: 2006-10-20 10:57:49

Temat: Re: Czy znasz polski kollagen?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

p...@n...pl napisał(a):

> skóra sie rozjasniła i nabrała zdrowego wyglądu.Czyję się mlodsza i wszyscy
> to zauważają.Chętnie podzielę się informacjami.Kontakt; s...@w...pl

Daj swoje zdjęcie "przed" i "po" to wyrobimy sobie jakieś zdanie na ten
temat ;-).

Ewa

3. Data: 2006-10-20 13:07:08

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszyscy
> to zauważają.Chętnie podzielę się informacjami.Kontakt;

Boże, babo czy do każdego posta będziesz pisać o tym durnym kolagenie?

Jak odchudzić uda w gornej zewnętrznej stronie?
depilacja
L'oreal Men gdzie w Warszawie
Sztuka bycia piękną - czyli każda kobieta może być TopModel
[OT]Gucci edp szuka nowej Pani:)