Czy zwierzożerstwo to nekrofilia ? - tłumaczenie z łaciny

1. Data: 2005-10-01 14:22:52

Temat: Czy zwierzożerstwo to nekrofilia ? - tłumaczenie z łaciny
Od: "veganujący wegetarianin" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nekrofilia z greckiego nekros &#8211; martwy, philia - lubienie (słowo od
philosophia - lubię mądrość)
( Kto zna łacinę ? Kto przetłumaczy ? )

Jestem za rozpowszechnieniem pojęcia 'nekrofil' jako człowieka lubiącego
(jeść martwe) ciała (i, lub krew) zwierząt.

Odnośnie pytania z tematu wystarczy odpowiedzieć 'tak' lub 'nie'.
Jak chcecie to możecie uzasadnić.

2. Data: 2005-10-01 14:45:43

Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

veganujący wegetarianin napisał(a):
> [...]
>
> Jestem za rozpowszechnieniem pojęcia 'nekrofil' jako człowieka lubiącego
> (jeść martwe) ciała (i, lub krew) zwierząt.

Nic nie odkryles. Wszyscy ludzie jedza mieso martwych zwierzat i jest to
jak najbardziej naturalne.

--
body {
name: '|<ońrad Karpieszu>|';

3. Data: 2005-10-01 18:11:18

Od: "veganujący wegetarianin" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

|<onrad <b...@j...bardziej.trendy> napisał(a):
>
> Nic nie odkryles. Wszyscy ludzie jedza mieso martwych zwierzat i jest to
> jak najbardziej naturalne.

Ja od dłuższego czasu nie jadam i znam takich co wogóle nie jadali w życiu
mięsa i takich co również od dłuższego czasu nie jadają.

Z okazji Międzynarodowego Dnia Wegetarianizmu dużo owoców (:
http://vege.spinacz.pl/str.php?dz=68&id=1363

p.s.
.. a tym co żarli trupy ku przestrodze ...
.. od dziś tych co jedzą zwierzęta nazywam nekrofilami.

4. Data: 2005-10-01 18:17:04

Od: "Sebastian 'Sebecco' Grabowski" <m...@j...w.sigu> szukaj wiadomości tego autora

veganujący wegetarianin chciał powiedzieć JA, JA, JA TO
POWIEDZIAŁEM/AM... jednak zaprezentował/a taki potok słów:

[ciach]

a moze skupilbys sie na jednej grupie, a nie na kazdej jaka ci do glowy
przyjdzie wypisujesz cuda... Po co? szukasz adresow mailowych, czyli
spamer!
Na pl.medycyna poradzono ci bys kwestie ta poruszyl na filozofii...

--
,.--. [Sebastian Grabowski " Sebecco" GG:5064727]
/o`,- ). -------- http://printing.w.interia.pl --------

5. Data: 2005-10-01 18:27:01

Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

veganujący wegetarianin napisał(a):
> .. a tym co żarli trupy ku przestrodze ...
> .. od dziś tych co jedzą zwierzęta nazywam nekrofilami.

Za to Was nie lubię, wiesz? Jakoś mięsożerni nie przyczepiają się na
kazdym kroku wegan, ze zjadają marchewkę króliczkom, ale Wy zawsze
musicie sie dowalic i na sile przekonywac.

Dlatego wlasnie kiedys zrezygnowalem z bycia wegeterianinem.
Wegetarianizm to sekta, a jesli nie, to przynajmniej powazne zaburzenia
psychiczne. "Nie jem miesa i wy tez nie jedzcie!" Litosci

6. Data: 2005-10-01 18:35:03

Od: "Roman G." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 1 Oct 2005 18:11:18 +0000 (UTC), veganujący wegetarianin
napisał(a) w wiadomości:<news:dhmjg6$frd$1@inews.gazeta.pl>

> .. od dziś tych co jedzą zwierzęta nazywam nekrofilami.

A takich jak ty nazywamy nadgorliwymi neofitami ;-)

--
Obowiązki i prawa ucznia - forum dyskusyjne:
zaprasza:

7. Data: 2005-10-01 20:38:47

Od: "veganujący Vegetarianin" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wegetarianizm to sekta, a jesli nie, to przynajmniej powazne zaburzenia
> psychiczne. "Nie jem miesa i wy tez nie jedzcie!" Litosci

Nie bądź nekrofil. Nie jedz trupów.

8. Data: 2005-10-01 20:42:04

Od: "veganujący Vegetarianin" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sebastian 'Sebecco' Grabowski <m...@j...w.sigu> napisał(a):

> [...]
> spamer!
> Na pl.medycyna poradzono ci bys kwestie ta poruszyl na filozofii...

e ?
nie kumam o co Ci chodzi ?
Edukuję Cię, żebyś nie był nekrofilem
(:

9. Data: 2005-10-01 21:13:51

Od: "Sebastian 'Sebecco' Grabowski" <m...@j...w.sigu> szukaj wiadomości tego autora

veganujący Vegetarianin chciał powiedzieć JA, JA, JA TO
POWIEDZIAŁEM/AM... jednak zaprezentował/a taki potok słów:

> e ?
> nie kumam o co Ci chodzi ?
> Edukuję Cię, żebyś nie był nekrofilem
> (:

powiedz szczerze na ilu grupach zamiesciles tego swojego posta o
nekrofilii??

dla mnie, osobiscie, wypisywanie na kilku (lub -nastu) grupach tego
samego jest bez sensu. Stad moje pytanie...

wiec nie mow mi tu o edukacji
a raczej przyznaj sie do spamowania grup

a poza tym w czym ty chcesz mnie edukowac (w nekrofilii?) hmm...
ciekawe...

10. Data: 2005-10-01 21:16:44

Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

Sebastian 'Sebecco' Grabowski napisał(a):
> dla mnie, osobiscie, wypisywanie na kilku (lub -nastu) grupach tego
> samego jest bez sensu. Stad moje pytanie...

Ma sens. Kazda osobe, ktora go teraz czyta, skutecznie zniecheca do
wegetarian. Czyz nie?

--
body {
name: '|<ońrad Karpieszu>|';
Zawijaj: na('http://tele.swistak.pl/');
}

Przejazd samochodem Rybnik-Kraków niedziela 3 osoby
Przejazd samochodem Rybnik-Kraków niedziela 3 osoby
gdzie uczniowie + nauczyciel w internecie
test kompetencji - informatyka
Zajęcia w weekendy na wyższych uczelniach (tryb dzienny)