Czym myć???

1. Data: 2002-01-05 16:41:32

Temat: Czym myć???
Od: "zuzanna" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam dwa pytanka raczej do pań. Niedawno kupiliśmy zlew do kuchni( firmy
Dominox, z dekorem-tzn o chropowatej strukturze) i nie wiem czym go myć, by
nie było zacieków z wody i zeby wygladał estetycznie. A moze ten typ tak ma
i nic sie poradzic nie da, a tego bym nie chciała.
Mam równiez kuchenke gaz-elektr Indesitu ze stali nierdzewnej.Ładnie się
prezentuje, ale utrzymanie jej w czystości graniczy z cudem. Na płycie po
umyciu pojawiaja sie mazaje, które trudno zlikwidowac.
Może macie jakieś pomysły jak myć takowe urzadzenia bo Ludwik i goraca woda
nie wystarczaja
bede wdzieczna za podpowiedzi
Pozdrawiam
Z.

1. Data: 2002-01-05 17:42:46

Temat: Re: Czym myć???
Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 5 Jan 2002 17:41:32 +0100, "zuzanna" <z...@m...pl> wrote:

> [...]
>nie było zacieków z wody i zeby wygladał estetycznie. A moze ten typ tak ma
>i nic sie poradzic nie da, a tego bym nie chciała.

No pania nie jestem, ale sie wypowiem, bo u nas jest to samo i ja to
myje co jakis czas.

Faktycznie te stukturalne inoxy to niech je.... Raz na tydzien robie
sesje z udzialem mleczka CIF i jakos sie to daje odczyscic, ale trzeba
miec duzo archeologicznej cierpliwosci.

> [...]
>umyciu pojawiaja sie mazaje, które trudno zlikwidowac.
>Może macie jakieś pomysły jak myć takowe urzadzenia bo Ludwik i goraca woda

Tu sprobowalem tez Cifa i szlag trafil nienaganna powierzchnie.
Polecam taki wynalazek nazywajacy sie BRUDPUR, przeznaczony do
usuwania tlustego brudu. Dziala.

Guruatgurudotpl
www.guru.pl

1. Data: 2002-01-05 20:50:02

Od: ktostam@costam. (EDI) szukaj wiadomości tego autora

zuzanna napisał(a):i EDISONA sprowokował(a)

>Mam równiez kuchenke gaz-elektr Indesitu ze stali nierdzewnej.Ładnie
>się prezentuje, ale utrzymanie jej w czystości graniczy z cudem. Na
>płycie po umyciu pojawiaja sie mazaje, które trudno zlikwidowac.

My to myjemy jakims takim mleczkiem, co dostalismy od zeptera do
czyszczenia garow.

--
EDI

A po diabła mi sygnaturka !

1. Data: 2002-01-05 23:14:27

Od: "Osiah" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Tu nie ma cudow, ani zlotego srodka ktory pozwoli pozbyc sie zaciekow,
zacieki to nie brud tylko zasychajaca woda. Chce miec ladnie i czysto???
sucha sciereczka po myciu naczyn zalatwia sprawe - tylko tyle ze za kazdym
razem trzeba sobie tez zlew wycierac - bol, ale efekt jest.
A co do kuchenki - jesli zostaja slady po myciu to mozna zastosowac
jakikolwiek srodek do czyszczenia glazury - byleby nie rysowal - w tej
chwili Ajax, ale byl wczesniej Skrzat i tez ladnie sie tym myje.

Pozdrawiam
Osiah

1. Data: 2002-01-06 12:24:21

Od: "zuzanna" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-01-06 14:08:52

Od: "martin" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zuzanna" <z...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pozdrawiam
> Z.
>
> Jeżeli posiadasz możliwość zakupu w Niemczech to proponuje pastę
Starglanz prod. Stuckmann Chemie z Bochum, doskonała i do kuchenek i
zlewozmywaków.Można spotkać też na bazarach.

1. Data: 2002-01-06 14:34:43

Od: "Witek" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prezentuje, ale utrzymanie jej w czystości graniczy z cudem. Na płycie po
> umyciu pojawiaja sie mazaje, które trudno zlikwidowac.

O to wlasnie chodzi!
Po to wlasnie sie placi!

1. Data: 2002-01-06 18:26:04

Od: k...@c...pl (EDI) szukaj wiadomości tego autora

zuzanna napisał(a):i EDISONA sprowokował(a)

>a jaką owy specyfik ma nazwe???

Oj tego to nie wiem, bo nie mamy juz orginalnej butelki. Ale jak bys
chciala to sobie kupic, to oni w zepterze juz wiedza o co ci bedzie
chodzilo :-)

--
EDI

A po diabła mi sygnaturka !

1. Data: 2002-01-07 08:08:43

Od: "Arek S." <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam dwa pytanka raczej do pań. Niedawno kupiliśmy zlew do kuchni( firmy
> Dominox, z dekorem-tzn o chropowatej strukturze) i nie wiem czym go myć,
by

Niedosłowny cytat z instrukcji do zlewu firmy Franke:
- aby przeciwdziałać zaciekom po umyciu natrzeć zlew olejem jadalnym
- duże zabrudzenia myć octem.

Ja mam też zlew o chropowatej strukturze (franke) i umycie tanim mleczkiem z
Leader Price'a wystarcza.
Natomiast ocet jest bezkonkurencyjnie najlepszym środkiem do usuwania
zakamienienia w łazience. Wszelkie cify to przy nim zabawki dla dzieci.

Arek S.

1. Data: 2002-01-07 10:56:25

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

niestety nie mam pojęcia co masz robić

Jaki zlewozmywak
Kupię drzwi pokojowe Porta "70" prawe z ościeżynami
Gdzie szukac starych piecow kaflowych?
Mieszkanie spółdzielcze kontra TBS
Dom z płazów zapraszam