Czym najlepiej depilowac?

1. Data: 2003-06-16 12:55:44

Temat: Czym najlepiej depilowac?
Od: Fabio <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wiatajcie,

tak sie zastanawiam, czym najlepiej wykonywac depilacje klatki
piersiowej oraz nog? Zauwazylem, ze przy stosowaniu elektrycznej
maszynki do golenia to, czego sie pozbedzie za chwile wyrasta grubsze i
mocniejsze.

Dodam, ze jakos nie dzialaja na mnie pianki typu Veet. Ostatnio to
kupilem i okazalo sie, ze w moim przypadku to tylko strata kasy. Moge to
sobie trzymac pol dnia na ciele, a i tak zaden wlosek nie odpadnie...

..:: fabio

1. Data: 2003-06-16 12:58:59

Temat: Re: Czym najlepiej depilowac?
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>mocniejsze.
>
>Dodam, ze jakos nie dzialaja na mnie pianki typu Veet.

No to tylko wosk Ci zostaje. Albo laser.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-06-16 13:04:11

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fabio" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> piersiowej oraz nog? Zauwazylem, ze przy stosowaniu elektrycznej
> maszynki do golenia to, czego sie pozbedzie za chwile wyrasta grubsze i
Ojej, na pewno chcesz depilowac klatke piersiowa i nogi??? Wiem, ze o
gustach sie nie dyskutuje, ale nie moglam sie powstrzymac. Facet bez wlosow
to taki malo meski facet. IMHO oczywiscie.

> Dodam, ze jakos nie dzialaja na mnie pianki typu Veet. Ostatnio to
> kupilem i okazalo sie, ze w moim przypadku to tylko strata kasy. Moge to
> sobie trzymac pol dnia na ciele, a i tak zaden wlosek nie odpadnie...
Jak już koniecznie musisz to moze wosk? Na nogi podziala, ale na klate to
moze byc masochizm. :)

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-06-16 13:06:36

Od: Fabio <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

In article <bckf6s$lo2$1@news.onet.pl>, l...@p...onet.pl says...

> Ojej, na pewno chcesz depilowac klatke piersiowa i nogi??? Wiem, ze o
> gustach sie nie dyskutuje, ale nie moglam sie powstrzymac. Facet bez wlosow
> to taki malo meski facet. IMHO oczywiscie.

No, nie mow, ze lubisz takich, co to im wlosy spod koszuli wystaja :-) A
tak na serio, to mam dosc ladnie opalone cialo i wlosy do takiej
opalenizny raczej nie pasuja.

> Jak już koniecznie musisz to moze wosk? Na nogi podziala, ale na klate to
> moze byc masochizm. :)

O, dzieki za pocieszenie :-) W kazdym razie zacisne zeby i wyprobuje.
Pluc sobie chyba nie wyrwe?

..:: fabio

1. Data: 2003-06-16 13:14:49

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, nie mow, ze lubisz takich, co to im wlosy spod koszuli wystaja :-)
:)))))) Wiem do czego dążysz, chyba wiem. Nie gustuję w łysawych panach po
40 z seksownie (przynajmniej ich zdaniem ;)) rozpiętym guzikiem koszuli i
szczecinką wylewającą się z owego miejsca. Nie nie. Ale lubię owłosioną
klatkę piersiową mojego mężczyzny. Za nic nie pozwoliłabym mu jej
wydepilować. Poza tym jakie to byłoby okropne, gdy włosy zaczęłyby odrastać.
Fuj!

> tak na serio, to mam dosc ladnie opalone cialo i wlosy do takiej
> opalenizny raczej nie pasuja.
Hm... Pamiętaj, że ten efekt, który osiąga się na zdjęciach modeli to efekt
chwilowy...

> O, dzieki za pocieszenie :-) W kazdym razie zacisne zeby i wyprobuje.
> Pluc sobie chyba nie wyrwe?
Jako mężczyzna twardy pewnie jesteś, więc dasz radę. Powodzenia! :)

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-06-16 20:38:05

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Jun 2003 15:04:11 +0200, Lady M <l...@p...onet.pl> wrote:
: Użytkownik "Fabio" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
: news:MPG.1957dcbdb28cc694989a22@news.tpi.pl...
: > Wiatajcie,
: >
[...]

to samo chcialam napisac :) wprawdzie nie jestem tak calkiem przeciwko
pozbywaniu sie owlosienia przez panow, ale jesli juz, niech to robia
raczej w celach higienicznych i "wygodnych", bo urody im to raczej nie
dodaje (no chyba, ze chodzi o zarost na twarzy, w ktorym nie kazdemu jest
ladnie). IMHO... ja nie wiem, moze "ta dzisiejsza mlodziez" ma po prostu
taki gust? jak bylam mala dziewczynka, to tez mi sie podobali chlopcy jak
laleczki, ale wyroslam :)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-06-16 22:37:15

Od: "C" <c...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady M" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ojej, na pewno chcesz depilowac klatke piersiowa i nogi??? Wiem, ze o
> gustach sie nie dyskutuje, ale nie moglam sie powstrzymac. Facet bez
wlosow
> to taki malo meski facet. IMHO oczywiscie.

Że tak się zapytam....
czy męskie pośladki lepsze są z owłosieniem, czy lepsze bez...
Bo nóg i klaty zgolić, czy wydepilować bym sobie nie dał...
ale poślatki i ewentualnie plecy (choć tam w sumie mało włosków,
ale jednak są) - biorę pod uwagę...

1. Data: 2003-06-17 08:49:21

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Jun 2003 00:37:15 +0200, C <c...@N...onet.pl> wrote:
[...]

na Jowisza!
po co?

rozumiem golenie czy depilacje pod pachami, bo to ulatwia higiene, ale
posladki? tak czy owak, meskie owlosienie zwykle jest mocne, a po takich
zabiegach bedzie na maxa odrastac, na co juz zwrocono uwage. chcesz sobie
ten tylek codziennie golic? :)

kasica

1. Data: 2003-06-17 20:37:52

Od: "C" <c...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> na Jowisza!
> po co?

Sam się zastanawim ;-)
Może po to, żeby lepiej w stringach wyglądać... ;)
(tylko czy wówczas lepiej będę wyglądał??)

> [...]
> zabiegach bedzie na maxa odrastac, na co juz zwrocono uwage.
> chcesz sobie ten tylek codziennie golic? :)

Pod pachami codziennie się nie golę... to i tyłeczka nie miałem zamiaru
sobie golić codziennie... ;-)

Pozdrowienia

1. Data: 2003-06-17 21:10:38

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

:
: Sam się zastanawim ;-)
: Może po to, żeby lepiej w stringach wyglądać... ;)
: (tylko czy wówczas lepiej będę wyglądał??)

e tam. meski tylek nie musi byc bezwlosy, zeby fajnie w stringach wygladal.

: Pod pachami codziennie się nie golę... to i tyłeczka nie miałem zamiaru
: sobie golić codziennie... ;-)

ale odrastajaca szczecina klujaca jest. pod pachami kluje tylko ciebie, a na
tylku moze jeszcze kogos ;)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

jest juz polska strona YR :)
letnie rajstopy
[OT] Trzymajcie kciuki