Czym nasmarować skórę na fotelach

1. Data: 2007-03-01 22:03:58

Temat: Re: Czym nasmarować skórę na fotelach
Od: "Le5zek" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:es7ibv$ffl$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Niedawno nabyliśmy "komplet wypoczynkowy" ze skóry. Ponieważ nie jest on
> nowy przeszedł dokładne mycie i teraz wartałoby skórę czymś nasmarować dla
> konserwacji. Ale właśnie CZYM?

Preparatem z woskiem.

--
Le5zek Grelak
'I thought I was someone else, someone good.'

2. Data: 2007-03-01 22:04:13

Temat: Czym nasmarować skórę na fotelach
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno nabyliśmy "komplet wypoczynkowy" ze skóry. Ponieważ nie jest on
nowy przeszedł dokładne mycie i teraz wartałoby skórę czymś nasmarować dla
konserwacji. Ale właśnie CZYM?
Poradźcie
Jacek

3. Data: 2007-03-02 07:37:31

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nowy przeszedł dokładne mycie i teraz wartałoby skórę czymś nasmarować dla

Nam polecili od razu w sklepie meblowym preparat do skory:
leather protection cream firmy Leather Master, to takie mleczko ktore
nakladasz na czysta skore, dosyc wydajne, ja mam buteleczke 250ml cena 55zl.

Moim zdaniem bardzo fajny, latwo sie go rozprowadza, teraz tez od czasu do
czasu po umyciu kompletu nakladam ten srodek.

--
pozdr,
ewka

4. Data: 2007-03-02 13:24:32

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: News:es7ibv$ffl$...@a...news.tpi.pl,
Od: Jacek <m...@w...pl>
Było:
> [...]
> on nowy przeszedł dokładne mycie i teraz wartałoby skórę czymś
> nasmarować dla konserwacji. Ale właśnie CZYM?

W czasach PRLu gdy wszystkiego nie było to po zakupie rękawiczek Mama kazała
je założyć, nabrać garść kremu nivea i wcierać aż do jego zniknięcia.
Jestem już dorosły i skór nie kupuję z zasady - więc doświadczenia brak -
ale tak mi się skojarzyło...

--
Sławek SWP - Przy odpowiedzi na priv adres trzeba poprawić

5. Data: 2007-03-02 14:26:48

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:es98jj$jbs$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> zniknięcia.
> Jestem już dorosły i skór nie kupuję z zasady - więc doświadczenia brak -

Tez probowalam, fatalnie. Mama mi tak poradzila i z zapalem zabralam sie do
pracy, ale ciezko to rozsmarowac, wlazi miedzy szwy i zostaje biale, blee.
Poza tym nie jestem pewna czy nie lepiej zainwestowac w dobry srodek ze
specjalistycznym przeznaczeniem, skoro juz i tak sie sporo w taki komplet
wypoczynkowy zainwestowalo.

--
pozdr,
ewka

6. Data: 2007-03-02 16:11:33

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik *Sławek SWP* napisał(a):

> W czasach PRLu gdy wszystkiego nie było to po zakupie rękawiczek Mama
> kazała je założyć, nabrać garść kremu nivea i wcierać aż do jego
> zniknięcia.

To już lepszym rozwiązaniem jest gliceryna, choćby w postaci
glicerynowego kremu do rąk.

--
Big Jack
//////

7. Data: 2007-03-10 12:51:41

Od: "Pawelcio" <pawel.h@.usun.to.chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja konserwuję środkiem do tapicerki samochodowej w sprayu i jest ok, choć
trochę śmierdzi na początku (jak po pastowaniu podłogi)

8. Data: 2007-03-12 01:37:07

Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar, 23:04, "Jacek" <m...@w...pl> wrote:
> [...]
> nowy przeszedł dokładne mycie i teraz wartałoby skórę czymś nasmarować dla

Pasta kiwi do konserwacji skory.

zmywarka wydmuchuje parę
Wczorajszy dodatek mieszkaniowy w Gazecie Wyborczej
gdzie można kupić taki barek?
AGD - czy to dobry wybor? Wasze opinie
Bosch - czy stary model znaczy zły?