Czym połączyć barlinek i kafelki, gdy 2cm

1. Data: 2008-07-29 06:33:47

Temat: Czym połączyć barlinek i kafelki, gdy 2cm
Od: "Rom" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Szanowni grupowicze, pomóżcie bo już dosłownie nie wiem co robić
Sytuacja:
- muszę czymś zamaskować połączenie kafelek i deski BalticFlor/Barlinek
- połączenie przebiega po łuku
- deski jako podłoga pływająca
Problem:
- na etapie budowy zapewniono mnie, że będę mógł dać korek pomiędzy
kafelki a deski,
ale nie dodano, że tylko w przypadku desek klejonych do podłoża
- no a j amuszę wykonać podłogę pływającą (bo jest to parter domu,
nierówna wylewka, więc pod spód muszę dać korek podkładowy)
- dostępne na rynku listwy maskujące nadają się do zakrycia podłogi o
wys. 1cm a moja będzie mieć ok 2cm

Dziękuję

2. Data: 2008-07-30 07:19:51

Temat: Re: Czym połączyć barlinek i kafelki, gdy 2cm
Od: marcin <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Lip, 08:33, "Rom" <o...@g...pl> wrote:
> [...]
> nierówna wylewka, więc pod spód muszę dać korek podkładowy)
>     - dostępne na rynku listwy maskujące nadają się do zakrycia podłogi o

Myślę że to nie jest większy problem. Wystarcz, że podejdziesz do
jakiejś castoramy i tam mają naprawdę ogromny wybór różnego rodzaju
maskownic i przejść z płytek na deskę podłogową - także jeżeli jest to
po łuku

Żelazko :-)
Przestawienie ściany - jaki koszt - pomóżcie
Namoknięte panele podłogowe
Markiza - jak zamontować na ocieplanej ścianie?
Re: [OT] tępienie moli