Czym się różni sanitarka przewozowa od karetki sanitarnej?

1. Data: 2001-04-13 08:42:07

Temat: Czym się różni sanitarka przewozowa od karetki sanitarnej?
Od: "hary" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czym się różni sanitarka przewozowa od karetki sanitarnej?

2. Data: 2001-04-16 17:33:57

Od: Adam Śliwiński <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik hary <h...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9b6dft$atl$...@s...man.lublin.pl...
> Czym się różni sanitarka przewozowa od karetki sanitarnej?

Tym że w karetce powinno dać się zrobić jakieś zabiegi nie przerywając
jazdy, chociażby wdrożyć reanimację. W POlonezie czy tym bardziej FSO 1500
jest to praktycznie niewykonalne, w Nysce niewiele lepiej, podobnie w
innych na bazie osobówek. Troszeczkę sobie pojeździłem (trochę na stażu,
trochę przed jedynką), więc mam jakieś zdanie.
Pozdr
Adam
a...@p...onet.pl

testy z FArmakologii
Usuwanie pieprzykow a czerniak , zgon, a zarazenie komorkami rakowymi
nowotwory - prosba
Pytanie do GINEKOLOGA - badanie histopatologiczne
3 miesiac ciazy...