Czym sie smarowac aby ujedrniac skore?

1. Data: 2002-11-17 15:41:44

Temat: Czym sie smarowac aby ujedrniac skore?
Od: "topek " <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jestem w trakcie diety (20 kg w 2 miesiace, zostalo mi jeszcze 20kg) i
czytalem na grupie medyczne (pl.sci.medycyna bodajze) pytanie osoby co zrobic
z nadmiare skory ktory zostal po diecie. Mnie narazie zadna skora nigdzie nie
wisi (uprawiam duzo sportu) ale nie chcialbym po osiagnieciu wymazonych 90kg
(przy 186 wzrostu) wygladac jak szar-pei (czy jak to sie pisze) :-) Pytam
wiec czym (wzglednie tanim) nacierac skore i z jaka czestotliwoscia, zeby ja
ujedrniac i pomagac sie "zmniejszac"??

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

2. Data: 2002-11-17 22:13:09

Temat: Re: Czym sie smarowac aby ujedrniac skore?
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "topek " <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> jestem w trakcie diety (20 kg w 2 miesiace, zostalo mi jeszcze 20kg)

A jakimi metodami się odchudzasz?

Pytam
> wiec czym (wzglednie tanim) nacierac skore i z jaka czestotliwoscia, zeby
ja
> ujedrniac i pomagac sie "zmniejszac"??

Na rynku są w tej chwili dziesiątki preparatów ujędrniających skórę, więc
wszystko zależy jedynie od tego, ile chcesz na to wydać ;-)
Skóra męska jest nieco inaczej zbudowana niż kobieca, więc na pewno mniej
grozi Ci "obwisanie" niż przeciętnej, odchudzającej się pani.

Ja po porodzie używałam kosmetyków wyszczuplających z Ives Rocher i sobie je
chwaliłam, dobry (nie jest tani) jest też Elancyl (do dostania w aptekach).
Myślę, że jak pójdziesz do DOBREGO sklepu kosmetycznego albo do dobrej
apteki i powiesz pani, o co Ci chodzi i podasz zakres cenowy, to coś na
pewno do spółki wybierzecie :-)
Generalnie, na każdego coś innego działa, więc najlepiej wypróbować po
prostu na sobie.
Jeśli nie masz większych problemów ze skórą, to możesz spróbować czegoś
tańszego.
Te kosmetyki zazwyczaj występują w formie żelu/mleczka/balsamu do wcierania
po kąpieli/prysznicu.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Tak czy inaczej żeń się: jeśli znajdziesz dobrą żonę,
będziesz szczęśliwy, jeśli złą - zostaniesz filozofem

3. Data: 2002-11-18 12:21:26

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiec czym (wzglednie tanim) nacierac skore i z jaka czestotliwoscia, zeby

Hmmm,szybko zrzucasz te kilogramy...Dobry jest Vichy D stock,do kupienia w
aptece,smarowac 2x dziennie,tuba starcza gdzies na miesiac.Pozdrawiam Hafsa

potrzebuje rady
Grzesze (MM)
dieta warzywna, bezmiesna ?
test