Czym wyczyścić przypalony tłuszcz?

1. Data: 2002-11-28 10:19:10

Temat: Czym wyczyścić przypalony tłuszcz?
Od: "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy może ktoś mi poradzic czym można wyczyścić chromowany czajnik na którym
jest warstwa przypalonego tłuszczu, właściwie takiej tłustej gestej mazi? ?
Nie sprawdzają się środki typu domestos, cif itd., nawet rozpuszczalnik
techniczny nie dał sobie rady.
M.J.

1. Data: 2002-11-28 16:58:54

Temat: Re: Czym wyczyścić przypalony tłuszcz?
Od: "Mateusz Jaworski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to proste - srodkami do czyszczenia przypalonego tluszczu:))))
sa takie ustrojstwa (zazwyczaj pisze ze sa do czyszczenia wnetrz
piekarnikow)

> Nie sprawdzają się środki typu domestos, cif itd., nawet rozpuszczalnik

:))) a sok pomaranczowy, herbate i kawe probowale/las?;)

pzdr

matjaw

1. Data: 2002-11-28 17:28:45

Od: "dafor" <d...@z...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

kup sobie sodę kaustyczną, rozpuść w wodzie włuż garnek do sody przytrzymaj
1 min. zmyj pod wodą i zrobione
pozdrawiam
darek

1. Data: 2002-11-29 14:37:40

Od: "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo wszystkim dziękuję :)) będę próbować :))

1. Data: 2002-12-02 09:05:15

Od: "Aseti" <n...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

?
> Nie sprawdzają się środki typu domestos, cif itd., nawet rozpuszczalnik
> techniczny nie dał sobie rady.
> M.J.

Ja też miałam taki problem i nie chodzi o sam czajnik, ale o okap i szafki w
kuchni.
Wprowadziliśmy się do mieszkania (używanego oczywiście już od wielu lat) i
kuchnia była w opłakanym stanie. Wszystko w niej było pokryte niemiłosiernie
grubą warstwą tłuszczu.
Nie muszę chyba pisać ile się namęczyłam, że cokolwiek wyczyścić (łącznie z
zeskrobywaniem warstw nożem). Kupowałam 'najlepsze' (wg. reklam) środki
czyszczące i nic.
W końcu sąsiadka widząc moje zmagania przyniosła mi jakiś polski środek
"Bil" (taka biała emulsja) i 'Sansed' (płyn). Wyczyściłam wszystko bez
mrugnięcia okiem.
Jak widać nie wszystko , co 'zachodnie' i reklamowane jest lepsze.

Pozdrawiam cieplutko.
Aseti
--
Nic nie przeraża mężczyzny tak bardzo jak kobieta,
której spojrzenie przeszywa tak dogłębnie,

zapach chemii do zmywarki :-/
SZAFA do swiat- mozliwe
Konserwacja paneli HDF
Czym oczyścić mosiądz ???