Czym wyleczyć grzyba w łazience?

1. Data: 2002-03-29 18:11:28

Temat: Czym wyleczyć grzyba w łazience?
Od: "Agata" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jak w temacie. Pojawił mi sie grzyb na suficie w łazience. Mieszkam w
bloku na 4 pietrze. Spowodowane to jest pewnie slaba wentylacja i brakiem
grzejnika, a grzyb znajduje sie centralnie nad kabina prysznicowa...
Moje pytanie brzmi jakiego srodka uzyc, moze cos polecacie z
chemikaliow, albo znacie "domowe" sposoby...
Z gory dziekuje za pomoc
Agata

1. Data: 2002-03-29 18:30:11

Temat: Re: Czym wyleczyć grzyba w łazience?
Od: Adam Moczulski <a...@z...legnica.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata napisał(a):

> [...]
> Moje pytanie brzmi jakiego srodka uzyc, moze cos polecacie z
> chemikaliow, albo znacie "domowe" sposoby...

Ale na jakiej podstawie stwierdziłaś że on jest chory ?

Pozdrawiam
Adam

1. Data: 2002-03-31 11:29:17

Od: "Niki^:^" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale na jakiej podstawie stwierdziłaś że on jest chory ?
>
> Pozdrawiam
> Adam

Proponuję "PLEŚNIOTEX E" ale to nie wyleczy go do końca ponieważ musisz
założyć grzejnik CO i poprawić wentylację bez tych rzeczy inaczej się nie
da. Pozdrawiam NIKI.

1. Data: 2002-04-01 09:39:30

Od: "Patrik" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale na jakiej podstawie stwierdziłaś że on jest chory ?

pewnie kaszle i przeszkadza w kapieli :)

a tak powaznie to musisz poprawic wentylacje i ogrzewanie bo inaczej to
bedziesz tylko leczyc objawy a nie przyczyny
patrik

Piec do ogrzewania domu na węgiel
Drzwi przesuwne a podloga panelowa...
Amica BK1002
Systemy szaf wnękowych - Senator, Komandor ...
coś na ściany