Czynnik CRP

1. Data: 2004-01-22 09:40:34

Temat: Czynnik CRP
Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko!!
Od kilkunastu lat walcze z okresowymi silnymi bolami w klatce piersiowej.
Przeszlam juz mnostwo lekarzy i kazdy (albo wiekszosc) mowila ze to nerwica
(tak chyba najlatwiej).
Ale do rzeczy: dzisiaj odebralam kolejne wyniki, a bylo to badanie krwi na
czynnik CRP i mam go podwyzszony 18 mg/l (norma 6 mg/l).
Troche poczytalam na roznych stronkach, ale nie wiele z tego rozumiem, zanim
sie wybiore do lekarza moze wsrod grupowiczow ktos mi odpowie jak sie to
leczy, czy mozna go obnizyc.
Dodam tylko ze EKG mam prawidlowe, cholesterol tez ok.

Pozdrawiam
Aśka

2. Data: 2004-01-22 09:45:21

Temat: Re: Czynnik CRP
Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1...@e...icnet,
Joanna Kostrom <j...@i...pl>:
> [...]
> odpowie jak sie to leczy, czy mozna go obnizyc.
> Dodam tylko ze EKG mam prawidlowe, cholesterol tez ok.

Nie leczy się wyniku. Trzeba postawić diagnozę - pokaż wynik lekarzowi.

--
Robert

3. Data: 2004-01-22 10:01:04

Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie leczy się wyniku. Trzeba postawić diagnozę - pokaż wynik lekarzowi.

Rozumiem pewnie moje pytanie bylo niezbyt madre. Jutro ide do lekarza po
skierowanie do reumatologa (tak stwierdzila moja rodzinna lekarka) i
oczywiscie jade do zaufanego prywatnego lekarza moze powie co robic dalej.
Dzieki za szybciutka odpowiedz.

Aśka

Ból oka(!)
Torbiele szyjne
Badania krwi alergika 7m-cy -interpretacja
odbijanie się
Problem z kolanem