Czyszczenie szyby kominka ....

1. Data: 2007-12-24 10:05:34

Temat: Czyszczenie szyby kominka ....
Od: "P" <A...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, co polecacie do umycia sadzy z szyb kominka ? Widzialem plyn w
Leroy ( chyba HB ) ale podobno to jedno wielkie ....

pzdr
Pawel

2. Data: 2007-12-24 11:35:10

Temat: Re: Czyszczenie szyby kominka ....
Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

P pisze:
> Witajcie, co polecacie do umycia sadzy z szyb kominka ? Widzialem plyn w
> Leroy ( chyba HB ) ale podobno to jedno wielkie ....

ja zeby oczyscic szybe, to pale mocniej i wtedy sama sie czysci... ale
zdaje sie, ze nie wszystkie maja takie czary-mary

3. Data: 2007-12-24 19:06:59

Od: "Macius" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "P" <A...@v...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie, co polecacie do umycia sadzy z szyb kominka ? Widzialem plyn w
> Leroy ( chyba HB ) ale podobno to jedno wielkie ....
>
> pzdr
> Pawel

Są takie specjalne metalowe czyściki już z jakimś środkiem do mycia -
rewelacja, zapomniałem jakiej firmy.

MS

4. Data: 2007-12-25 14:44:33

Od: "zdzisiek" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepiej przetrzec wilgotna szmatka, super sie nie wyczysci, ale mi
wystarcza.
A jak chcesz na tip top to kup jakis srodek zawierajacy wodorotlenek sodu
(soda kaustyczna) np. TYTAN

pozdr
WOLF

5. Data: 2007-12-26 19:48:41

Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Gru, 15:44, "zdzisiek" <a...@v...pl> wrote:
> najlepiej przetrzec wilgotna szmatka, super sie nie wyczysci, ale mi
> wystarcza.
> A jak chcesz na tip top to kup jakis srodek zawierajacy wodorotlenek sodu
> (soda kaustyczna) np. TYTAN

Ja uzywam Tytana zel do mycia kuchanek - szybe czysci sie idealnie.

Pozdrawiam
Rafal

6. Data: 2007-12-27 07:31:22

Od: "P" <A...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za podpowiedzi ...
pzdr

7. Data: 2007-12-29 21:53:15

Od: Mateusz Mirski <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

P pisze:
> Witajcie, co polecacie do umycia sadzy z szyb kominka ? Widzialem plyn w
> Leroy ( chyba HB ) ale podobno to jedno wielkie ....

Wilgotna szmatka + popiół z kominka (poważnie).

Mateusz Mirski

8. Data: 2007-12-29 23:46:37

Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Gru, 22:53, Mateusz Mirski <B...@i...pl> wrote:

> Wilgotna szmatka + popiół z kominka (poważnie).

A szyba sie nie porysuje?

Pozdrawiam
Rafal

9. Data: 2007-12-29 23:49:47

Od: Mateusz Mirski <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal M pisze:

> A szyba sie nie porysuje?

Ktoś tu pisał o metalowych drapakach, więc popiół chyba lepszy. Przyszły
teść czyści popiołem i nie narzeka, a wręcz sobie chwali.

Mateusz Mirski

10. Data: 2007-12-30 17:28:40

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Dec 30, 12:49 am, Mateusz Mirski <B...@i...pl>
wrote:

> Ktoś tu pisał o metalowych drapakach, więc popiół chyba lepszy. Przyszły
> teść czyści popiołem i nie narzeka, a wręcz sobie chwali.

A czechem nie jest?
Ponoć do wycierania dupy szkło najlepsze bo można używać wielokrotnie.
Aczkolwiek czyszczenie szyby popiołem może i ją wyczyści na błysk, ale
jak będzie wyglądać reszta pokoju? Bo raczej o czystość szyby w
piwnicy to mało kto dba.

Trzeci sezon używam tego samego opakowania polskiego płynu, kupionego
w Castoramie, nazwy nie podam bo się nalepka starła. Nie jest to 8 cud
świata z reklam, ale góra dwukrotne spryskanie wystarcza aby była
czysta. Czyszczę szybę mniej więcej raz na tydzień.

--
ZZ@private

Kocioł Termet - problem z podgrzewaniem wody
co to za firma?
Ile się gotuje pieczarki?
zmywarka Electrolux ESL 46010 - opinie
Osad z kamienia na szybach kabiny prysznicowej.