Czytanie a terapia

1. Data: 2001-09-25 13:38:30

Temat: Re: Czytanie a terapia
Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna"

> Napiszesz gdzie? I jak mozna sie zalapac?

Zaraz, ale na priva ;)

> Ja czuje, ze niektorzy terapeuci wykorzystuja to. Mozliwe, ze nawet
> mimowolnie

Pewnie, ze wykorzystują i pewnie, ze mimowolnie ;) I myślę, ze
wykorzystywali jeszcze wtedy, kiedy nie było mowy o żadnej psychologii,
psychoterapii czy innych psyche ;)

pa :)

joa

1. Data: 2001-09-25 13:50:28

Od: Daga Gorczyńska <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ajtne <a...@b...pl> w artykule news:9oq1nb$808$1@news.tpi.pl
pisze...

> Zaraz, ale na priva ;)

Ja też bym chciała.... Mogę? :))

> Pewnie, ze wykorzystują i pewnie, ze mimowolnie ;) I myślę, ze
> wykorzystywali jeszcze wtedy, kiedy nie było mowy o żadnej
psychologii,
> psychoterapii czy innych psyche ;)

Biorąc pod uwagę fakt, że obecnie najczęściej się chyba spotyka terapię
eklektyczną, to wcale mnie nie dziwi ten fakt. :) IMHO to dobry objaw -
stosowanie technik najbardziej skutecznych i pomocnych konkretnemu,
indywidualnemu klientowi bardzoej do mnie przemawia niż trzymanie się
kurczowo jakiejś jednej szkoły psychoterapii.

Serdeczności,
Daga

1. Data: 2001-09-25 13:52:14

Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daga Gorczyńska"

> [...]
> indywidualnemu klientowi bardzoej do mnie przemawia niż trzymanie się
> kurczowo jakiejś jednej szkoły psychoterapii.

O! Jak to miło! Ja też jestem za eklektyzmem w terapii, czemu już kiedyś
dałam wyraz w tej grupie ;)

Pa :)

joa

1. Data: 2001-09-25 14:00:24

Od: Daga Gorczyńska <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ajtne <a...@b...pl> w artykule news:9oq2ch$cl7$1@news.tpi.pl
pisze...

> O! Jak to miło! Ja też jestem za eklektyzmem w terapii, czemu już
kiedyś
> dałam wyraz w tej grupie ;)

To już pewnie będzie nadmiar szczęścia, ale napiszę, że jest nas
jeszcze więcej na tej grupie - zwolenników eklektyzmu. :))

Pozdrawiam,
Daga

1. Data: 2001-09-25 20:05:52

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9oqnse$skp$...@z...man.szczecin.pl, Melisa at m...@p...onet.pl
wrote on 25-09-01 22:09:

> Kochanie panie, a moglybyscie przyblizyc ten temat? Co to za terapia
> paradoksalna? Bylabym baardzo wdzieczna, bo nigdy nie slyszalam tego
> terminu.
>
> Melisa

To przyjedz do Krakowa:)))
A powaznie, jak przeczytam, to obiecuje jakis skrot, ale to raczej pod
koniec tygodnia, albo dopiero w przyszlym, bo zawalila mnie robota.

pozdr.
Joanna

1. Data: 2001-09-25 20:09:55

Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-26 10:59:27

Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <c...@p...onet.pl> napisała:
> A powaznie, jak przeczytam, to obiecuje jakis skrot, ale to raczej pod
> koniec tygodnia, albo dopiero w przyszlym, bo zawalila mnie robota.

No to trzymam Cie za slowo i czekam nie/cierpliwie! :)

Melisa

Pacjent psychotyczny
przyjazn, a milosc...
Zapytanie o wyjazd do Krakowa.