Czyżby piąty raz?

1. Data: 2012-10-12 18:30:14

Temat: Czyżby piąty raz?
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Właściwie nie powinienem tego tu pisać, bo tu jest sporo osób, która z
czyjejś krzywdy odczuwa satysfakcję, ale chciałbym uporządkować myśli.
Rano przyjechała policja w sprawie rodziców, których szukają
dwanaście lat listem gończym. Tak mi tłumaczyli, bo się zdziwiłem że
zupełnie inny komisariat prowadzi sprawę zaginięcia rodziców. Ale
głównie chcieli abym wyraził zgodę na pobranie DNA. Jeszcze bardziej
się zdziwiłem, bo co ma list gończy ojca ze mną wspólnego?
Wyjaśnili ,że znajdują niezidentyfikowane zwłoki i po to potrzebne DNA
moje. Pomyślałem zaraz, tłumaczą że nie są od śledztwa zaginięcia, ale
chcą zamknąć dwunastoletni list gończy. No nic mi tu nie pasuje, aby
zamykać list gończy rodziców za jakąś błachą sprawę i moje do tego
DNA ? Tak więc mi się pomyślało, że mają jakiegoś trupa i może ktoś mi
robi koło tyłka. Bo czy moje DNA może służyć do identyfikacji
rodziców?. No i same nieścisłości, bo oni śledztwa w sprawie nie
prowadzą, a ci co prowadzą ,nic od ich strony niewiadomo. Będą dzwonić
kiedy mam się na badania zgłosić i trochę jestem przewrażliwiony, bo
jak ostatnio mi pobierano DNA do trupa młodej dziewczyny, to
pielęgniarka pozostawiła mi pół ręki koloru sinicy, bo ludzie pewne
sprawy odbierają zbyt pochopnie. Może to nawet moje piąte pomówienie o
zabójstwo?. :(

2. Data: 2012-10-12 19:18:48

Temat: Re: Czyżby piąty raz?
Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-12 20:30, Andromeda pisze:
> [...]
> pielęgniarka pozostawiła mi pół ręki koloru sinicy, bo ludzie pewne
> sprawy odbierają zbyt pochopnie. Może to nawet moje piąte pomówienie o

weź się lecz
--
Jestę Aniołę mówię ci...

3. Data: 2012-10-12 19:38:41

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Paź, 21:18, ISKA <o...@k...pl> wrote:

> we si lecz
> --
> Jest Anio m wi ci...

Spierdalaj śmieciu, bo to tobie podobna chołota ma ostro ze łbem coś
nie tak i usilnie robi ze mnie seryjnego.

4. Data: 2012-10-12 19:47:02

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-12 21:38, Andromeda pisze:

> Spierdalaj śmieciu, bo to tobie podobna chołota ma ostro ze łbem coś
> nie tak i usilnie robi ze mnie seryjnego.

sam z siebie robisz, nikt o zdrowych zmysłach nie opisuje na forum
publicznym ze jego rodzice sa ścigani listem gończym.
robisz z siebie taka sierotę, ze zęby bolą, także tym, że
nie kapujesz iż twoje DNA może posłużyć do identyfikacji rodziców

Jestę Aniołę mówię ci...

5. Data: 2012-10-12 19:54:17

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Paź, 21:47, ISKA <o...@k...pl> wrote:

> [...]
> robisz z siebie taka sierotę, ze zęby bolą, także tym, że
> nie kapujesz iż twoje DNA może posłużyć do identyfikacji rodziców

No bo napisałem szczerze o co chodziło, a o co im chodzi to nie
wiadomo, bo grupa policji zajmująca się rodzicami o niczym pojęcia nie
ma. Ale ty przecież masz trudności z czytaniem.
Wogóle mam dziwny dzień, nawet babcia klozetowa na mnie w toalecie
napadła i chyba jej o jakiś characz chodziło, więc jak na dzisiaj mam
dość świata dołu społecznego, więc zabieraj manele z mojego wątka.

6. Data: 2012-10-12 19:59:00

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-12 21:54, Andromeda pisze:

> No bo napisałem szczerze o co chodziło..

i własnie dlatego jestes idiota ;)

iksia chono trzeba globikowi cicia dać bo płakusia ;->

--
Jestę Aniołę mówię ci...

7. Data: 2012-10-12 20:03:28

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Paź, 21:59, ISKA <o...@k...pl> wrote:

> i w asnie dlatego jestes idiota ;)
>
> iksia chono trzeba globikowi cicia da bo p akusia ;->
>
> --
> Jest Anio m wi ci...

No widzisz dzięki takim jak ty ludzie się boją pisać jak jest. A ta
babcia klozetowa co w kiblu ludzi napada, to coś mi tu tobą zaleciało,
pracujesz jako pracownik toalet?

8. Data: 2012-10-12 20:12:09

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-12 22:03, Andromeda pisze:

> No widzisz dzięki takim jak ty ludzie się boją pisać jak jest.

obawiam się, że następnym twoim aktem ekshibicjonizmu tu, będą
twoje tygodniowe majty, bo już z teorii, to chyba nie zaskoczysz ;->

> A ta
> babcia klozetowa co w kiblu ludzi napada, to coś mi tu tobą zaleciało,
> pracujesz jako pracownik toalet?

tak, to byłam ja :)))

--
Jestę Aniołę mówię ci...

9. Data: 2012-10-12 20:18:35

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Paź, 22:12, ISKA <o...@k...pl> wrote:

> obawiam się, że następnym twoim aktem ekshibicjonizmu tu, będą
> twoje tygodniowe majty, bo już z teorii, to chyba nie zaskoczysz ;->

> [...]

Czyli obłuda to u ciebie cnota- prawdziwy wzór do naśladowania.
Trochę tę babcie przypominasz, koło szejdziesiątki, frustratka, wyła
że wszyscy powinni płacić i utrudniała umycie rąk.Dziwne bo prawo
stanowi że są bezpłatne i muszą być dostępne w marketach. Następnym
razem wyleci z pracy jak się nie nadaje, trochę tym atakim ciebie
przypomina.

10. Data: 2012-10-12 20:29:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Oct 2012 11:30:14 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Bo czy moje DNA może służyć do identyfikacji
> rodziców?

Przede wszystkim twoje. Nie ma bliższej osoby, niż ty.
(by XL)

co to jest niekrzywdzenie
Niemcy już wyją, może i Europa nam pomoże.
impotencja udawana czy prawdziwa.
jak to było siódme nie kradnij
Wypalić zarazę.