:-D

1. Data: 2012-11-06 20:15:28

Temat: :-D
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=9gPktcV0A-g&feature=r
elated

2. Data: 2012-11-06 20:53:06

Temat: Re: :-D
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-06 21:15, Ghost pisze:
> http://www.youtube.com/watch?v=9gPktcV0A-g&feature=r
elated

Biedne dziecko. Nie dość, że matka zeżarła te cukierki, to jeszcze nie
daje o tym spokojnie zapomnieć. ;)

Ewa

3. Data: 2012-11-07 08:08:12

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.youtube.com/watch?v=9gPktcV0A-g&feature=r
elated

naprawde warto obejrzec, komentarze pod - tez ciekawe

4. Data: 2012-11-07 12:58:51

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Nov 2012 09:08:12 +0100, Ghost napisał(a):

elated

> naprawde warto obejrzec, komentarze pod - tez ciekawe

Cudne! :)
Niezwykle dojrzałe podejście dziewczynki
do sytuacji i do swoich emocji.
Wielu dorosłych mogłoby się
od niej uczyć.

M.

5. Data: 2012-11-07 13:21:47

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-07 13:58, Fragile pisze:

elated

> Cudne! :)
> Niezwykle dojrzałe podejście dziewczynki
> [...]

:) dzicko - zwłaszcza w takim wieku- jest
70% odbiciem rodzica. nie sadze stąd
ze te taka a nie inna postawa dziewczynki
jest dziełem przypadku lub jej wew. rozsądku.
wiec,nie podzielam tez niektórych opinii
że jej matka, jest mniej dojrzała niż ona.
być może chciała ja czegos nauczyć,może tego
że człowiek w potrzebie czasem zmuszony
jest do rzeczy, ktore nie sa po nim oczekiwane.
może chciała ja nauczyć dzielenia się
z innymi? dziecko na pewno jest bardzo
rozwinięte intelektualnie i emocjonalnie
jak na swój wiek, sprawia wrażenie
jakby w głowce miala mamie wiecej
do powiedzenie, niz w istocie powiedziała.

a poza tym, cudna, taka mi sie własnie marzy :) :)

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

6. Data: 2012-11-07 13:27:41

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 07 Nov 2012 14:21:47 +0100, ISKA napisał(a):

elated

> :) dzicko - zwłaszcza w takim wieku- jest
> 70% odbiciem rodzica. nie sadze stąd
> ze te taka a nie inna postawa dziewczynki
> jest dziełem przypadku lub jej wew. rozsądku.

Dokładnie. Postawa i zachowanie dziewczynki
to w głównej mierze zasługa jej rodziców.

> [...]
> jakby w głowce miala mamie wiecej
> do powiedzenie, niz w istocie powiedziała.
>
> a poza tym, cudna, taka mi sie własnie marzy :) :)

Wiem Izuś coś o tym... :)

M.

7. Data: 2012-11-07 13:40:36

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-07 14:27, Fragile pisze:

> Wiem Izuś coś o tym... :)

też taką zróbmy se dziś fragi, aco![ty wiesz]
na co będziemy czekać? :)))))))))

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

8. Data: 2012-11-07 13:58:50

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 07 Nov 2012 14:40:36 +0100, ISKA napisał(a):

> też taką zróbmy se dziś fragi, aco![ty wiesz]
> na co będziemy czekać? :)))))))))

:*

Ech...

M.

9. Data: 2012-11-07 15:03:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakby w głowce miala mamie wiecej
> do powiedzenie, niz w istocie powiedziała.
>
> a poza tym, cudna, taka mi sie własnie marzy :) :)

A ja widziałam moje córki w niej :-)
Identiko :-)
(by XL)

10. Data: 2012-11-07 15:03:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> też taką zróbmy se dziś fragi, aco![ty wiesz]
> na co będziemy czekać? :)))))))))

Jajem o jajo???
:-D
(by XL)

Acha, bozia chce gwałtów, no nie wiedziałem.
bajka dla psp
ciepluchne granie
rozmowy po...
Pedały i ateuchy