DAX - seria Minerały

1. Data: 2003-03-02 15:09:51

Temat: DAX - seria Minerały
Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pare dni temu pisałam o problemach z przesuszoną skórą na policzkach.
Wczoraj w mojej ulubionej drogerii osiedlowej :) wpadła mi w łapki maseczka
nawilżająca Dax Minerały, a pani doradziła krem na noc z tej samej serii. I
własnym oczom nie wierzę, bo po bardzo przesuszonej skórze został tylko
ślad. Maseczka i krem przepięknie pachną i w ogóle jestem zachwycona.

Marta

1. Data: 2003-03-03 09:55:22

Temat: Re: DAX - seria Minerały
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> wrote in message
> [...]
> własnym oczom nie wierzę, bo po bardzo przesuszonej skórze został tylko
> ślad. Maseczka i krem przepięknie pachną i w ogóle jestem zachwycona.

Nie wiem, jak maseczka, ale moim zdaniem krem ma zapach troche nie tego...
Co mu w zaden sposob nie odejmuje zalet dzialania. Nawilza przepieknie.
Potwierdzam :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-03 09:57:11

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Co mu w zaden sposob nie odejmuje zalet dzialania. Nawilza przepieknie.

A mnie wlasnie zapach urzekl, wedlug mnie pachnie golfsztromem. Przy czym ja
mam krem na dzien.
Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-03-03 10:26:26

Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monisiatko" <M...@i...pl> napisał w wiadomości

> A mnie wlasnie zapach urzekl, wedlug mnie pachnie golfsztromem. Przy czym
ja
> mam krem na dzien.
> Monika

No wlaśnie - mnie też urzekł ten zapach. Wprawdzie nie wiem, jak pachnie
golfsztrom:) ale dawno temu mialam takie kosmetyki do ciała (chyba
Oriflame), które też były z serii "morskiej" i tak ślicznie pachniały.

Marta

VEET
lupiez
Eldar - bielizna