DDM Clinique

1. Data: 2007-01-09 10:13:10

Temat: DDM Clinique
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyszukałam sobie, ze w/w jest jednym z najlepszych nawilzaczy do twarzy.
Dokupiłam tonik mild i...twarz mnie piecze i pali. Mam wrazliwa skóre,
ale chyba nie az tak. Ma ktos doświadczenie z tymi kosmetykami?
Zastanawiam się, czy może tomiec zwiazek z kwasem glikolowym na którym
byłam, ale z drugiej strony inne kosmetyki sa oki. Wkurzona jestem, bo
połakomiłam sie na 200 ml;-(
--

Gosia

2. Data: 2007-01-09 10:26:54

Temat: Re: DDM Clinique
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-01-09 11:13:10 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Gosia Plitmik* skreślił te oto słowa:

> [...]
> Zastanawiam się, czy może tomiec zwiazek z kwasem glikolowym na którym
> byłam, ale z drugiej strony inne kosmetyki sa oki. Wkurzona jestem, bo

Jesli to Cie pocieszy, po jakims czasie pieczenie mija. To dosc czesty
objaw przy tym toniku, choc de facto nie do konca to jest tonik, znaczy nie
tonizuje, a raczej "rozpuszcza" naskorek (słowo "exfoliating" nie jest bez
znaczenia). I stad trzecim koniecznym krokiem jest DDM.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

3. Data: 2007-01-09 11:08:06

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> [...]
> tonizuje, a raczej "rozpuszcza" naskorek (słowo "exfoliating" nie jest bez
> znaczenia). I stad trzecim koniecznym krokiem jest DDM.

Pocieszy, tylko powiedz po jakim mniej więcej?
--

Gosia

4. Data: 2007-01-09 13:22:23

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-01-09 12:08:06 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Gosia Plitmik* skreślił te oto słowa:

> Pocieszy, tylko powiedz po jakim mniej więcej?

Mi przy "dwójce" po tygodniu.
Na pocztake uzywaj moze tylko raz dziennie.

5. Data: 2007-01-09 14:21:48

Od: m <...@b...ch> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik schrieb:
> [...]
> Zastanawiam się, czy może tomiec zwiazek z kwasem glikolowym na którym
> byłam, ale z drugiej strony inne kosmetyki sa oki. Wkurzona jestem, bo

czy chodzi o zestaw typu trzy kroki? ja mam do skory tlustej i pierwszy
raz w zyciu moja skora zareagowala na kosmetyk. Po kilku dniach niestety
przeszloi teraz efektow dzialania nie widac.
--
m.

6. Data: 2007-01-09 16:28:25

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Mi przy "dwójce" po tygodniu.
> Na pocztake uzywaj moze tylko raz dziennie.

Dwójka prawie wypaliła mi twarz, dostałam próbkę, ale zapach i moc mnie
powalila. A, co masz na noc?
--

Gosia

7. Data: 2007-01-09 16:35:23

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-01-09 17:28:25 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Gosia Plitmik* skreślił te oto słowa:

> Dwójka prawie wypaliła mi twarz, dostałam próbkę, ale zapach i moc mnie
> powalila. A, co masz na noc?

W sensie jakim na noc?

Ostatnio nawilżam się intensywnie na noc, bo sie wysuszylam. Sie nawilżam
przy pomocy serum Dax Cosmetics, Probiotoc Sense.
Baaaaardzo przyjmnie nawilża i odżywia - stosuje codziennie, na całą twarz.
Nie spodziewałam sie takiego działania za takie pieniadze.

http://torebka.kafeteria.pl/katalog.php?mode=view&id
=5636

8. Data: 2007-01-09 17:18:39

Od: "reszka" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:
> [...]
> Baaaaardzo przyjmnie nawilża i odżywia - stosuje codziennie, na całą
> twarz. Nie spodziewałam sie takiego działania za takie pieniadze.

Zachęcona opisem, już miałam wysupłać te trzy i pół dychy z portfela, ale
znalazłam coś takiego:

http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=12
268

Hmm...chyba nie każda skóra na nim przepada.

--
reszka

9. Data: 2007-01-09 17:32:38

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-01-09 18:18:39 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *reszka* skreślił te oto słowa:

> [...]
>
> http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=12
268

> Hmm...chyba nie każda skóra na nim przepada.

Widziałam te opinie na wizażu... ale moja opinia pokrywa sie z recenzją z
kafe.

Dla mnie to cos fajnego, używam samą esencję, bez kremow, a rano skórę
nadal mam gładką i aksamitną jakbym się bazą sephorową posmarowała ledwo
co.
I nawilża mnie mocno - musi to byc to, bo nic innego nawilzajacego nie
uzywam.

Ale nie namawiam, nie chcę mieć na sumieniu niczyich pieniedzy :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

Makijaż - odstępy
depilatory
Dobry fryzjer w Szczecinie i uzyskanie koloru włosów ze zdjęcia
Gdzie można zrobić kurs fryzjerski ?
sluknia ślubna w rozmiarze xxl